Bauhaus

Vandaag een horloge van Remco (@Bauhaus) overgenomen.

Communicatie is meer dan duidelijk en correct verlopen. Heel vlot afgesproken en netjes afgehandeld!

Absoluut voor herhaling vatbaar en gezien de horloges in zijn bezit, hoop ik het ooit nog een keer over te doen :wink:

1 like

Vandaag een mooi horloge aan Remco verkocht. Snelle en duidelijke communicatie! Top! Veel plezier met de Blumo toegewenst!!

1 like

Remco zijn PO overgenomen. Heel prettig contact gehad en na horloge is precies zoals beschreven, kortom een aanrader!

1 like

Top service hier van Remco. Ik had een horloge overgenomen waar bij nadere inspectie wat beschadigingen op bleken te zitten. Niet gezien in de advertentie en ook niet bij de overdracht, ik heb gewoon niet goed op zitten letten. Ik zag het pas thuis in het fototentje. Iets met te veel deals in korte tijd? Haha! Remco gaf onmiddellijk aan dat hij het vervelend vond en als ik het horloge als gevolg van de beschadigingen met verlies zou moeten verkopen, hij het zou compenseren. En zo geschiedde vandaag.

Forumspirit in optima forma wat mij betreft van @Bauhaus.

1 like

Gisteren een prachtige klok van Remco overgenomen. Leuk contact, alles volgens afspraak. Zeker een aanrader👍

2 likes

Vandaag Seiko Perpetual opgehaald bij de post als zoveelste beater nr… Horloge was precies zoals beschreven! Vlot contact en alles volgens afspraak. Aanrader!

1 like

Deze week een in top staat verkerende shogun ontvangen van Remco. Perfecte communicatie en zorgvuldig ingepakt inclusief alle toebehoren en boekjes.

1 like

Vandaag een Seiko World time van Remco @Bauhaus ontvangen.
Koop werd zeer snel afgehandeld en communicatie verliep snel en vriendelijk.:+1:

1 like

Bedankt Remco voor de bijzonder vlotte en vriendelijke interactie! Horloge ook volledig conform de omschrijving.
:+1::+1:

2 likes

Gisteren een horloge verkocht aan @Bauhaus. De deal was zeer vlot gesloten (het geld stond zelfs meerdere dagen voor we zouden meeten al op mijn rekening), en een leuk gesprek mee gevoerd.

Met Remco kun je blind zaken doen. Aanrader! :+1:

2 likes

Vanmiddag met Remco afgesproken en van hem een mooie Panerai overgenomen. Zeer prettig en betrouwbaar en zeer correct. Een aanrader wat mij betreft! Dank voor de cola :wink:

1 like

Vandaag een zeer prettige transactie gedaan met @Bauhaus.

Een echte horloge liefhebber met verstand van zaken en een uitmuntende smaak ook.

Maar nog belangrijker , 100% vertrouwen en het hart op de juiste plek.
Gewoon een top vent!

1 like

Ook ik heb prettig zaken gedaan met Remco. Ook bij mij stond het volledige aankoopbedrag reeds dagen voor de overdracht op m’n rekening. De communicatie was vlot, beschaafd en duidelijk.

Bij de overdracht nog even z’n mooie Grand Seiko om de pols gehad. Helaas had de overdrachtsplaats nou niet bepaald daglicht of tl verlichting dus die fantastische wijzers en -indices kwamen helaas niet tot hun recht. De kastvorm wel en daar was ik zeer van onder de indruk. De band voelde trouwens ook prima. Zo snel ik kon beoordelen toch allemaal wel Rolex waardig (of meer zelfs).

Maar goed, ik schrijf dit niet om de Grand Seiko maar om mijn ervaring met Remco / Bauhaus te beoordelen: kortgezegd prima, zoals het hoort!

Grt. Marco

2 likes

Onlangs een horloge overgenomen van Remco. Aardige kerel en superflexibel. Aanrader! :thumbsup:

1 like

Prettige en ongecompliceerde deal gesloten met @Bauhaus. Zowel de communicatie als de overdracht verliepen erg soepel.

Aanrader!

2 likes

Horloge verkocht aan @Bauhaus, prettige deal en dus zeker een aanrader! :+1:

1 like

Vandaag twee horloges gekocht van horlogeliefhebber pur sang @Bauhaus.

Horloges precies zoals beschreven, snelle en vlotte communicatie en gewoon een betrouwbaar persoon met een uitstekende reputatie.

Het bijzondere aan deze deal was dat ik ze al maanden geleden wilde kopen maar nog op wat fondsen moest wachten. Remco reserveerde de horloges voor me zonder om een aanbetaling te vragen. Zeer gewaardeerd!

Aanrader!

1 like

Vandaag een voor beide partijen mooie horlogeruil gemaakt met Remco @Bauhaus. Wederom zeer tevreden, Remco is een horlogeliefhebber pur sang, zorgt zeer goed voor zijn horloges en dat is te zien!

Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Bauhaus /Remco. Wederom een zeer prettige deal, bedankt! :+1:

1 like

Vandaag een mooie Omega Seamaster van Remco @Bauhaus overgenomen. Leuk gesprek gehad met een groot horlogeliefhebber. Voor herhaling vatbaar!

2 likes