Beste mede liefhebbers,
Ik bied te koop aan (niet te ruil en graag geen inruil voorstellen) mijn als NOS aangekochte full set Baume et Mercier Capeland chronograph.
Merk en model: Baume et Mercier Capeland Chronograph
Sunray grey wijzerplaat en zwarte subregisters.
Type: mvo45216
Diameter: 39mm
Leeftijd: 2002
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): november 2025
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Fullset: doos, omdoos, boekjes, hangtag, garantiekaart.
Originele vouwsluiting en band, band heeft helaas de tand des tijds niet doorstaan.
Stikwerk aan lugzijde laat los.
Horloge wordt geleverd op een zwart leren crocoband van RIOS 1931 met een nieuwe originele doornsluiting van B&M.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Ophalen (provincie Groningen), Verzenden (risico en kosten koper).
Conditie (krassen, werking etc):Nieuwstaat!
Gekocht als NOS full set.
Soort uurwerk en kaliber: Automatic Valjoux 7750
Vraagprijs: €1.450,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Niet verwacht dat ik dit prachtige horloge zo snel in de verkoop zou doen.
Aangeschaft in november 2025, maar sindsdien heeft het horloge bijna geen draagtijd gekregen vanwege concurrentie van de andere chrono’s.
Bovendien wil ik mijn collectie een beetje inperken.
Vandaar dat als eerste deze mooie Capeland naar een nieuwe liefhebber mag.
Het horloge is weinig gedragen en nagenoeg nieuw.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.