Baume et Mercier horlogeband (prijzen)

Weet iemand hier toevallig wat de prijzen zijn van een originele croco-leren (in de kleur blauw) horlogeband voor een Capeland, voor vouwsluiting. Eventueel ook de prijs een metalen bandje voor dit model. Ik weet dat ze prijzig zijn. Maar de laatste prijzen die ik door kreeg was nog in de oude guldens-tijd, leer plm. 200 gulden, metaal plm. 400 gulden. Toevallig zag ik dat Siebel nu ook B&M verkoopt :? , maar kreeg daar geen exacte prijs los, (ergens tussen de 200 en 300 eur ::o , vind ik nogal vaag)
Aangezien het bandje na een jaar of 7 nu wel erg slecht aan het worden is, staat een nieuw bandje toch weer wat netter.

Alvast bedankt!

ik ken de b&m prijzen niet , maar als je 7 jaar met een band doet is dat ook niet verkeerd.
ik heb al wel ondervonden dat mooie crocobanden veel kunnen kosten als alternatief
kun je altijd nog een "merkloze"band kopen , dat kan redelijk veel schelen.

mvrgr joost

Het is een behoorlijke dikke band, de zijkantjes zijn nu aan het rafelen, ziet er een beetje slonsig uit.
Gezien het model van de kast, past er volgens mij alleen het origineel in (correct me if I’m wrong).
Ik zal eens proberen een fotootje te schieten.

ik weet niet ofdat dit het juiste model is, maar zo’n mooi aansluitende band is ook wel super.

Dit is 'm dan… 7 jaar… and still going strong :slight_smile:

Bijna… dit is er eentje uit de huidige serie… ik heb een chrono… zie foto’s