Baume & Mercier Chronograaf 18K

Prachtklok

Super! (tu)

Als ik mij niet vergis, heb je dit horloge weer vandaag:) oude man nam met minder al genoegen.

Goed nieuws, hoor! Ondanks dat het topic al wat ouder is blijft het natuurlijk een geweldig horloge. Die blauwe en rode accenten geven net dat speelse extra. Plus, met die spiro-tachy kun je ook dingen uitrekenen die langer dan een minuut duren (1 km in bv 1,5 minuut is 40 km/u). Altijd handig!

Zijn er inmiddels al foto van een eventuele bandenwissel?

Soortgelijk model stond gister inderdaad op MP maar dan met gepatineerde wijzerplaat . Deze is gekocht door "deco"en staat nu voor 3 x de prijs weer op MP

De baume op de foto heb ik niet weg gedaan en is nog in mijn bezit .

evt. inruil/ruil rolex,omega speedmaster is met mij
bespreekbaar…zonder band klein defect geen bezwaar…

Hahaha, die is helemaal op zijn achterhoofd gevallen.

Ja die 1250 gaat hij er niet voor krijgen , ik zie behoorlijk wat deukjes in kast , wijzerplaat is wat aangetast.

Het medical kan ik ook niet thuisbrengen,denk dat hij de spiraaltachymeter bedoeld maar als het een medical was dan had er pulsations op moeten staan ipv telemetre.

Gebruikt ook al chrono24 als referentiekader,vermoeiend.

Ja, zeker vermoeiend. Als ik al die bedragen van chrono kon krijgen voor horloges die ik verkocht heb, kon ik in een dikke audi of mercedes rijden.

Inderdaad en dan bieden ze meestal een horloge aan wat half werkt voor de prijs die ze op chrono24 hebben gezien voor een volledig gerestaureerd model wat er op lijkt “zucht”

Mooi!