Baume & Mercier Riveira

Goedendag, ik heb een originele oude Baume & Mercier Riveira 100m, achterop staat acier inox en de nummers 1266205 en daaronder 4002 , kan iemand mij vertellen wat de waarde hiervan is?

kijk even op deze site misschien staat het horloge ertussen

http://www.chrono24.nl/baumemercier/riviera--mod311.htm

leuk dat je je ook even voorsteld :? ook heel netjes dat je je niet lid maakt om gewoon een prijs te achterhalen van een horloge dat je waarschijnlijk wil verkopen…:~

een echte liefhebber erbij :)-D

??? begrijp ik niet, ben netjes ingeschreven onder mijn eigen naam en stel toch een normale vraag?

Indien ik verkeerd zou zijn, mijn excuses daarvoor, maar het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand enkel lid wordt om gewoon de waarde van een horloge te achterhalen.

Maken dan een topic aan, en eens ze via de kennis op het forum weten voor hoeveel ze een bepaald horloge kunnen verkopen, hoor je er nooit meer wat van…

Omdat jij binnen de zelfde minuut dat je je registreerde direct deze vraag stelde, komt dit wel zo over

Ik ben een horloge liefhebber en bezit de merken Omega, Baume & Mercier, Citizen, Seiko en zelfs Swiss Hills, soms ben ik inderdaad weleens benieuwd naar de waarde van een horloge omdat ik hem al zo lang in bezit heb en via google niets kan vinden

PieterP Schreef:

Ik ben een horloge liefhebber en bezit de merken
Omega, Baume & Mercier, Citizen, Seiko en zelfs
Swiss Hills, soms ben ik inderdaad weleens
benieuwd naar de waarde van een horloge omdat ik
hem al zo lang in bezit heb en via google niets
kan vinden

Dan neem ik bij deze mijn woorden terug… :)-D en bij deze welkom dan…

We vinden het nog steeds wel heel leuk dat je je voorsteld en dat je ons je collectie toont :~ ( geen verplichting natuurlijk he )

foto’s van je collectie vinden we helemaal geweldig :}

Met alle respect…maar weer iemand die loopt te blaten voor ie weet hoe de vork in de steel zit, tjonge, heb je niets beters te doen?..waar zijn we toch mee bezig, het forum glijdt steeds meer af maar dat is mijn persoonlijke mening.

infiniti Schreef:

leuk dat je je ook even voorsteld :? ook heel
netjes dat je je niet lid maakt om gewoon een
prijs te achterhalen van een horloge dat je
waarschijnlijk wil verkopen…:~

een echte liefhebber erbij :)-D

capice Schreef:

Met alle respect…maar weer iemand die loopt te
blaten voor ie weet hoe de vork in de steel zit,
tjonge, heb je niets beters te
doen?..waar zijn we toch mee bezig,
het forum glijdt steeds meer af maar dat is mijn
persoonlijke mening.

infiniti Schreef:


leuk dat je je ook even voorsteld :? ook heel
netjes dat je je niet lid maakt om gewoon een
prijs te achterhalen van een horloge dat je
waarschijnlijk wil verkopen…:~

een echte liefhebber erbij :)-D

Ik snap het wel, maar 't blijft wel grof overkomen. Wel weer top dat ie het weet recht te zetten.

@Pieter, welkom, maar ik weet helaas niet zo veel van B&M.