Baume & Mercier

Beste liefhebbers. Ik heb net van mijn vriendin een schitterende Baume & Mercier Capeland S chrono gekregen. Graag zou ik meer informatie over dit horloge willen hebben. Bestaat er bijvoorbeeld een boek waarin het merk omschreven staat. Ik zou er graag meer over willen weten.

Ga eens kijken op hun website; www.baume-et-mercier.com. Hier staat een korte beschrijving van de horlges en ook vind je hier info over de historie van het merk.

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe Baume & Mercier Capeland S Chrono… Veel plezier ermee.

Voordat je nou uren op het net gaat zitten spitten naar meer info over dit horloge…vergeet je vriendin niet en besteed daar meer dan gemiddeld aandacht aan.
Zo te horen is ze het meer dan waard…(tu)…veel plezier :smiley:

Ahhh…een foto? (van je B&M dan)…

Ja, ach, met een foto van je vriendin zijn we voorlopig ook al tevreden!! :smiley:

Mijn beste,

Proficiat met het wonderschone geschenk welke je uit hande van jou vriendin hebt mogen ontvangen. Misschien heb ik bij deze je vriendin wel leren kennen. Immers de ‘Capeland’ is een formidabel horloge binnen de ‘Baume & Mercier’ lijn, welke niet alleen klasse uitstraalt maar daarbij ook nog vrolijk oogt. :wink:

Voorts heet ik je ook welkom op dit fantastische horlogeforum, je zult het hier snel naar je zin hebben en met de kennis welke je vergaard geeft het jou ‘Baume & Mercier’ horloge een apsolute meerwaarde.
Veel plezier ermee. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Nou Pieterbas,

Jij mag niet klagen met zo’n vriendin!
Ik heb hetzelfde horloge en draag hem met veel plezier.

Groeten, Frank