Vandaag een werkelijk prachtig horloge gekocht van @BaytLif
Fijne ontvangst. Horloge zeer mooi onderhouden en gekoesterd.
Bevlogen, warm, aardig en zeer zeker aan te bevelen.
Boordevol kennis en leuke anekdotes. Een volbloed liefhebber.
Ik hoop hem nog eens te ontmoeten en liever ooit nog een mooi horloge bij hem aan te schaffen🤪
Vandaag mocht ik een bijzonder fijn horloge bij Henri ophalen ! We hadden even een momentje van liefhebbers ondermekaar : Prettig deze wandelende kennisbank te hebben ontmoet . Het verkoop proces was weer uit de kunst en vooral voor herhaling vatbaar @BaytLif carpe diem !
Deze week een Oris bij @BaytLif gekocht. Alleen maar lof voor de afhandeling, communicatie en wijze van inpakken/verzenden en het precentje dat hij had toegevoegd. Wat een leuke verrassing en dat doet de man goed!
Horloge was precies zoals omschreven en in topstaat. Ik kan hem zeer aanbevelen als het gaat om zaken doen en enorm betrouwbaar.
Dank nogmaals en hopelijk tot een volgende keer!
Vanmiddag een prettige kennismaking gehad met Henri.
Hij had mijn vragen al beantwoord via dit forum en de pas-sessie bij hem thuis was een gezellige ontmoeting.
Zelf twijfelde ik wat over het formaat van de aangeboden dress-watch, dus ik mocht langskomen om het horloge in het echt te zien.
Echt een prachtig horloge en een mooie toelichting gekregen, dus de zaak snel beklonken.
Dank voor de geboden gelegenheid, ik ga genieten van mijn nieuwe aanwinst. Foto’s komen binnenkort langs.
Vandaag een mooi horloge ontvangen.
Van @BaytLif gekocht. Ik had het graag opgehaald, maar te ver.
Soepele gezellige communicatie en uiterst blij met het horloge!
Dank Henri en wellicht tot een volgende keer.
Goedemiddag, afgelopen week een Bulova moon pilot overgenomen. Wat opviel was de prettige communicatie, de correctie afhandeling en het werkelijk prachtige horloge. Ik kan een ieder aanraden met deze man zaken te doen. Jan
Beste Henri, dank voor de hele prettige conversaties, begrip en fijne deal! Zeker een erg goede ervaring! En leuk om te weten dat we zo dicht bij elkaar wonen, komt vast nog eens tot een meeting.