@BaytLif heeft een horloge van mij gekocht. Hij communiceert prettig en duidelijk, verzorgt een vlotte betaling en bevestigde de ontvangst van mijn pakketje vlot. Dik in orde dus! Fijn zaken doen met deze man.
Dank u zeer voor mijn eerste feedback! Ben ik blij mee- en het horloge is echt prachtig!
Horloge verkocht aan @BaytLif Snelle en goede zaken gedaan met deze meneer en zeer prettig contact. Aanrader!
Een IWC catalogus verkocht aan @BaytLif (Henri).
Heel vriendelijke communicatie, snel betaald en een fijne vlotte transactie. Zo hoort het!
Aanrader!
Vandaag een mooi pakketje met een grote hoeveelheid oefenmateriaal (lees horloges) ontvangen van @BaytLif hij heeft er zelfs nog een aantal gratis extra’s bij gedaan. Super! Het is prettig zaken doen met deze Heer👍
Ook ik mocht vandaag een mooi pakketje met knutselhorloges ontvangen.
Wat een aangenaam contact is Henri; Leuk vlot contact, van zijn woord , snelle verzending, goed ingepakt pakketje. Henri kijkt op geen inspanning.
Top kerel e, geweldig hoe hij hier op korte tijd op dit forum naam maakt.
Hier kunnen veel leden een voorbeeld aan nemen.
Hartelijk dank Henri, hopelijk blijven we in contact.
Een horloge verkocht aan Henri. Fijne communicatie en een snelle betaling!
Top en dus een aanrader!
Een hele vlotte en goede transactie met Baytlif gehad. Hoop dat de Timex je goed bevalt.
Zeer vertrouwd lid…
Mijn Aquastar boek verkocht aan @BaytLif.
We hadden al een tijd contact, het is een oprechte horlogefan en een serieuze koper. En als je dan durft te kiezen voor een minder bekend duikmerk met een werkelijk geweldige geschiedenis dan zit je in mijn straatje!!
Respect!!
Want de Aquastar Deepstar is dan niet meer zo bekend als de mainstream merken maar de passie en geschiedenis spatten van het horloge af met unieke coole looks.
Heel veel draag en leesplezier
Horloge verkocht aan @BaytLif. Vlotte communicatie, eerlijk prijsvoorstel, vriendelijk contact en komt afspraken na. Dus een aanrader
Ook hier niets dan lof voor Henri!
- keurige, uitgebreide communicatie
- vriendelijk
- vlot-/snel antwoorden
- realistisch bod (ik had al flink afgeprijsd)
- directe betaling na akkoord
Kortom: een verkoop zoals je zou willen dat het bij iedere verkoop gaat!
Kopen van @BaytLif is een feestje. Hij is voorkomend, snel, transparant en een echte liefhebber. Warm aanbevolen!
Ik gun iedere koper een aankoopervaring met @BaytLif Vlotte deal, plezierige communicatie, bomproof verpakte verzending. Dank je Henri!
Horloge gekocht van Henri. Zeer prettige communicatie en verzending was top geregeld. Absoluut een aanrader om zaken mee te doen. Bedankt!
Deze week een chronograaf verkocht aan @BaytLif
Prettige, vlotte en duidelijke communicatie met deze echt liefhebber! Ik zou 100% weer een deal met hem doen
Mooie Squale van @BaytLif gekocht.
Prettige communicatie, mooie deal en snelle verzending.
Aanrader dus!