Bbram

Ik zag dat er nog geen topic over @Bbram is.
Vandaag heb ik een horloge overgenomen van Bram. Ik vond het een positieve ervaring. Bram reageerde op mijn gezocht topic en bood me een goede deal.
Communicatie verliep vlot en ontspannen. Bram kwam mij het horloge zelfs na werktijd brengen. En het was precies in de staat zoals ik verwachtte.

Kortom, met Bram is het prima verlopen.

2 likes

Een minder goede, marktplaatsachtige ervaring met Bram:

…"
Hoi Bram, ik heb wel interesse in je X, kun je een mooie prijs maken voor een snelle deal?

Groeten,
Albert

16u

laatste antwoord

16u

7antwoorden Bericht

Bbram

Eventive

Anderen uitnodigen…

Bbram

16u

Hi Albert,

500,- is mijn laagste prijs. Dan kan ik het horloge morgen naar je opsturen.

Hoor het graag als dit interessant voor je is.

Gr. Bram

1 like

Eventive

16u

Hoi Bram, waar woon je?

Bbram

16u

In Y en ik werk in Z.

Bbram

16u

Mijn vriendin woont in A, dus ik ben ook regelmatig in regio B.

Eventive

16u

Oké, ik woon in C maar ben regelmatig in B voor werk. Zouden we in B af kunnen spreken? Wanneer zou je daar in de buurt zijn?

Bbram

16u

Je bent helaas net te laat met akkoord, een Belgische meneer was 1 minuut eerder.

Als hij geen geld overmaakt laat ik het je weten.

Gr bram

Eventive

16u

Jammer, maar zo doe ik geen zaken. Ik hoop dat hij geld overmaakt, ik ben niet meer geĂŻnteresseerd.

"…

1 like

Prima transactie gehad met Bbram. Hij deed een concreet voorstel, ik zei “ja” we spraken af en klaar.

2 likes

Horloge overgenomen van @Bbram en het was een voorbeeldige transactie! Hulde!

1 like

Horloge overgenomen van Bbram, heel vriendelijk en snelle reacties. Zeker een aanrader!

1 like

Ook hier een zeer prettige ervaring met Bram: prettige communicatie, zorgvuldige afhandeling. Aanrader dus!

Een mooie King Seiko verkocht aan @Bbram.

Dit was niet onze eerste deal en vast ook niet de laatste.

Topper, absoluut aan te raden.

1 like

Zeer fijne ervaring met @Bbram! Betrouwbaar, op tijd en aardige kerel. Zeer aan te raden! :+1:t2:

1 like