Beach to bedroom - Bond content

Aan alle beach to boardroom fans, James Bond aanbidders en degenen die het voor zichzelf kunnen verantwoorden om een duiker bij een pak te dragen. Vorige week zag ik de nieuwe Spectre en op het einde zie je James wegrijden in zijn “prive tijd” gezien zijn prive auto (Aston Martin DB5). Wat JB privé draagt vond ik wel verassend en erg aangenaam om te zien, geen kloeke duiker maar een elegante vintage chrono! Uiteraard Omega want de film is 1 groot reclameblok maar toch leuk om te zien dat het niet alleen maar Seamasters zijn met ontploffingsmechanisme.

Hier een uitgebreid artikel:

En om met een stelling te sluiten; zouden de prijzen van vintage chrono’s met 321 uurwerk nu gaan stijgen naarmate het nieuws zich verspreid? Ga maar na, moonwatch uurwerk en James Bond watch, gouden duo zou je zeggen. Schiet u maar!

7 likes

Bedankt voor het delen! We hadden hier begin dit jaar ook een topic waarin we ons dit afvroegen. @marnixmoed, we hadden hem goed gegokt destijds!

2 likes

‘Beach to Bedroom’ ? :stuck_out_tongue:

Hij is eigenlijk best leuk :wink:

2 likes

Haha dank je. Zie Bond niet gauw in een Boardroom… een bedroom daarentegen :wink:

Ha dat topic heb ik dan zeker gemist, wist niet dat er al een topic over was, misschien anders even samen voegen als iemand dat kan.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

De waarde van alle kaliber 321 klokken zal binnen een jaar met 30 à 60% toenemen. Dat is ook gebeurd met de lelijke eend immers.