Beat The Champions - Iemand van een HF?

etherdiscipline-teenager-premium-biologisch-t-shirt

Geniet je hier niet van semi privacy onder een nickname? Als je hele collectie hier op het forum staat, dan wil je je zelf toch niet identificeren of zie ik dit nou zo anders?

2 likes

:sunglasses:

3 likes

Goed punt, ik heb mijn bericht weg gehaald. :slight_smile: Mocht hij zich bekend willen maken, dan is het aan hem.

2 likes

Exact dezelfde gedachte schoot ook door mijn hoofd :rofl:

1 like

Dat Zuipt Voor Liefde?
Zo van, na 30 bier is iedereen mooi?

1 like

Die ziet veel lelijks?

1 like

de zin van luxe…

2 likes

Met 36000 euro moet dat ook zeker wel een aantal keer kunnen.

2 likes

Daar koop ik liever een paar leuke horloges voor :grimacing:

De dag is bijna om en we weten nog steeds niet wat voor klokje Maarten heeft gekocht. Toch jammer dit. :sweat_smile:

Klokjes…

Hij weet zijn vrouw het ook te zien krijgt dus heeft een Promaster, een nieuwe keuken en een tweedehands Aygo gekocht.

1 like

Hm, horloges vs Chantal…

Ik kijk nog even naar rechts… ja, ik kies voor horloges (nu nuchter op de bank, misschien maak ik een andere keuze als ze in een niemendalletje in bed ligt en naar mij lonkt…)

2 likes

Jezum wat hebben jullie met Chantal?
serieus je slaat dan toch echt wen beurtje over als die naar je lonkt?
Plastic pop, bleh.

Je schrikt je een ongeluk de volgende morgen joh.

1 like

Verwar je haar nu niet met Linde de Mol of Wendy van Dijk? Vind Chantal wel een van de leukere (en knappere) presentatrices die dit land rijk is hoor.

1 like

Had je het nog niet door? Plastic Fantastic!

Ze doet dat al een tijdje niet meer gaf ze recent aan.

Bovendien vind ik vooral leuk hoe zorgzaam ze kan zijn eigenlijk. En er zit een slimme kop op.

Je hebt rare humor maar toch …

:joy:

Liefste, grappigste en mooiste vrouw op de Nederlandse tv.

Niet zozeer de lekkerste hoor, als je de film over Klaas Bruinsma heb gezien krijg je die overal heenflappende scheerriemen moeilijk van je netvlies…

Maar onder aan de streep kan ik me geen ander indenken die ik zo hoog heb zitten. Totaalscore is ongeëvenaard.