Beat The Champions - Iemand van een HF?

Maarten (medewerker klantenservice bij een grote webshop in Nederland) stond gisteren in het RTL programma Beat The Champions. Nu ben ik niet erg fan van de tv, maar je wilt weleens ergens langs zappen. :sweat_smile:

Chantal: “Stel nou voor, je gaat vanavond naar huis met een mooi geldgedrag, waar zou je dat aan besteden?”

Maarten: “Een van mijn hobby’s is horloges. Het zou leuk zijn daar nog een leuk horloge aan mijn collectie toe te voegen.”

Het leukste nieuws
 Maarten heeft gewonnen en is naar huis gegaan met 36.000 euro! :partying_face: Nu ben ik natuurlijk heel erg benieuwd of Maarten lid is van het forum. Waarvan ik stiekem denk van wel. :sweat_smile:

Chantal: "Maarten, gefeliciteerd! Daar kan je een paar klokjes van kopen."

Maarten: "Je kan het ook heel makkelijk stukslaan op één klok hoor, daar niet van."

Vanaf 36:00 min.

20 likes

@MaartenE, ik dacht dat jij een dertiger was. Werken op de Zuidas, het doet wat met je :joy:

7 likes

Heel lijstje wat we af kunnen gaan. :rofl:

Schermafbeelding 2021-03-29 om 07.01.53

7 likes

Ook gezien! Hij liet zich iig niet vd wijs brengen door het tikken vd klok :grinning_face_with_smiling_eyes:. Ijzersterk gespeeld!
Maarten proficiat als je dit leest :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

:joy: Als hij nog geen lid is moet hij 't maar worden :grin:

Zat ooit op DZVL inderdaad maar niwt onder zn eigen naam. :crazy_face:

Groeten
Rutger

1 like

Welk horloge droeg hij? Zo kunnen we filteren :crazy_face:

4 likes

En toch zou ik Chantal doen.

36 likes

Hield hij heimelijk onder z’n mouwen. Dat is niks voor een HF-lid. :rofl:

1 like

Je kan het ook heel makkelijk stukslaan op één klok hoor

8 likes

Dat deed hij voor Chantie, om d’r niet zo af te vallen. :two_hearts:

1 like

Voor Chantal zou ik ook alles doen, ik zou mijn nier verkopen om haar een scheet door over een walkie-talkie te horen laten.

4 likes

@Rik : Over

1 like

En hoe

1 like

Ik ben een keer bij de Rikketik geweest. Daar liepen veel Maartens :grin:

2 likes

Herinner me deze knakker van DZVL. Ik sluit niet uit dat hij een blaartrekkend saaie BMW 1-serie koopt van z’n winst.

2 likes

Die ken ik ook wel ja. Brava heette ie op DZVL. Zijn kledingkeuze is iig al 15 jaar hetzelfde :joy:

6 likes

Al het geld in horloges. :grin: Zo rollen we allemaal op HF toch? :sweat_smile:

Aansluiten in rijen van drie denk ik. :grin:

1 like

Ik bedoelde met “over” niet je schrijfstijl :joy: Dat zegt Chantal na haar pufje (Walkie-talkie taal) :rofl:

2 likes