Beater -dagelijkse- klok met veel werkuren

Welk horloge heeft al jaren je pols mogen sieren en heeft al jaren trouw dienst gedaan, Daily beater dus:
Hieronder een oudje,niet meer waterdicht, bekrast,andere band, origineel was een soort NATO met klittenband , daaronder nog een oudje: dugena uit mijn diensttijd:
Onverwoestbaar,200 m waterdicht,duidelijk kleinere maat dan tegenwoordig gebruikelijk is…Daarnaast nog een aanwaaiertje: plakkertje CK, toch een zwaar en goed draagbaar klokje door de jaren heen (waterdichtheid ergens onderweg verloren)
als 4e een tissot, limited edition: athens 2004 ,superfijn horloge, gladde lijnen,heerlijke rubber band, betrouwbaar en voor elke gelegenheid te gebruiken.

Wie deelt zijn daily beaters hier?

Explore mokermike5 Explore mokermike5 Explore mokermike5

CWC G10 uit 1982, deze wordt dagelijks volledig afgesmeerd.

Achterkantje

Aparte kast, echt werkpaardje

Mijn horloges maken niet zoveel werkuren. Ik heb de afgelopen jaren zoveel horloges gehad en geflipt, dat ze de kans niet krijgen. Ik heb een paar keepers, maar die draag ik niet elke dag.

Ik ben de afgelopen weken bezig geweest m’n collectie te consolideren en naast m’n keepers en horloges voor speciale gelegenheden, heb ik momenteel 2 EDC watches die gezamenlijk 5 dagen per week om m’n pols zitten:

• MKII Paradive met sapphire bezel op Hirsch pure

• Sinn 856 UTC op tegimented bracelet

De MKII gaat al een jaar mee en is ontworpen als beater. De Sinn heb ik nog niet zo lang, maar de case is volledig gemaakt van tegimented steel, dus ik ga ervanuit dat dit klokje m’n andere horloges overleeft.

Niet mijn foto, wél mijn daily beater in exact die combo.

Kan inmiddels zeggen dat het een oud modelletje is.
Jur

Deze dus, al 15 jaar veel mee beleefd.

Niet m’n oudste maar wel de meest gebruikte grab & go,
heeft al diverse bandjes versleten maar blijft zelf driftig doorgaan.

grtz. Gerard

Leuke reacties!
Breitling voor elke dag!
De dunlop : is dat nou een ‘plakmerk’?

Yup…, een plaknerk en in dit geval ook nog es
in de jaren 90 gekocht bij de Kijkshop B)-

Afgelopen decennium mijn daily beater. Ben wel een beetje aangekomen sinds de foto B)-

Zag ik hier Jay Lenno mee in zijn garage?

Grt.

Voor mij is deze Carrera Sprint multifunction het eerste horloge dat ik kocht. Ik weet niet meer precies wanneer ik die heb gekocht, maar wel meer dan 10 jaar geleden. Is haar carrière begonnen op leer en staat nu op een originele stalen band. Wordt niet meer dagelijks gedragen inmiddels, maar ondanks plakmerk, blijft het één van mijn favorieten als grab-en-go gewenst is.

Inmiddels draag ik mijn Invicta Grand Diver vrijwel dagelijks. Robuust en verrassend nauwkeurig voor een low budget automaatje.

Grtz Jelle.

De Grand diver was ook mijn daily beater gedurende drie jaar maar liefst:

Casioo’tje van nog geen 30,-

Duurder durf ik toch niet aan naar m’n werk.

Dit was 25 jaar mijn dagelijkse klok, vanaf ongeveer 1974.

Hij ziet er nu weer een beetje beter uit:)

2 daily beaters:

14 jaar deze:

en 6 jaar deze:

NicoB)-

geweldig,
hoe kom je aan die hand?

@Igor, naar je werk, als danser in een berepak?
haha

@tjvreeken: …dat is echt een gedragen klok, mooi hersteld!