Beater only

Will Ferrell toch?

5 likes

Dat geloof ik ook wel en ik heb directe ervaring met één van hun ‘wannabe’s’ voor 1/15e van de prijs. Zelfs met kantoorwerk krijg je toch krasjes/swirls op je band. Ik kan me zo voorstellen dat dat iets meer pijn doet als je net een paar duizend hebt neergeteld voor je originele sub, ipv een paar honderd voor een hommage.

Hahaha, ja dat is zijn lookalike :grin:

1 like

deze is leuk:

On topic, dit is mijn beater:

6 likes

Mooie combi met die olive nato! Ik geloof ook dat zo’n sandblasted behuizing minder snel krast, toch?
Lijkt bij m’n Hamilton Khaki Mech i.i.g. wel het geval.

1 like

Thanks!

Ik weet niet of het minder snel krast maar deze is 5 jaar bij me en ziet er nog prima uit voor wat hij heeft meegemaakt :sweat_smile:

Dat mag jij zeker. Was niet mijn boodschap.
Als je krom moet liggen om een Sub te kopen en gaat piepen bij een krasje…

4 likes

Ik zit nog altijd te wachten op het moment dat ik de mijn gewenste beater aan m’n pols heb hangen.

Een G blijft er bij mij altijd bij voor het (op voorhand bekende) écht grove werk en activiteiten.

Concreet betekent dit dat ik verwacht met een ‘collectie’ van 3, waarvan 1 meer dress, 1 beater en 1 ‘onverwoestbare’, uit de voeten kan.

Ik moet dit toch wel bijtreden. Dit zijn geen fragiele dress watches.

Ik wissel tussen mijn Explorer en Planet Ocean, en doe vrijwel alles met een van de twee om de pols. Al geef ik toe dat ik vaak zuiniger ben op de Explorer.

2 likes

@Watch2Morrow met een sub en klopboor in actie. Ik kan niet wachten :wink:

1 like

G Steel. :metal:

1 like

Houthakken, klussen, etc. doe ik horlogeloos. Een beater is voor mij een “GADA” watch. Iets wat je zorgeloos kan dragen.

Geen klushorloge.

Dat zijn verschillende dingen imo.

2 likes

Ja zo lust ik er ook nog wel een paar :smile:

Dan niet jongens. Ga lekker elkaars G-shocken in dit topic.

Groetjes :wave:

3 likes

Je hoeft niet @Watch2Morrow kwaad te worden hoor :wink:

3 likes

Ik zou je zo graag een tik voor je… oh wacht heb mijn Sub om :nail_care:

8 likes

Hahahaha

2 likes

Ik doe ook een duit in het zakje. Zodra @Watch2Morrow mij een tik probeert te verkopen scherm ik met mijn ‘beater’ dat dan weer geen ‘GADA’ is.

En ja, ik doe probleemloos alle klusjes in huis met dit horloge om. Nu stelt dat met mijn twee linkerhanden niet heel veel voor maar toch :smile:

3 likes

Wat een onzin dat moet iedereen toch lekker zelf weten, ik ga het niet aan een horloge uitgeven maar als een ander die keuze wel maakt prima toch.

Kan je het betalen en wil je een Rolex als beater dragen, gewoon lekker doen.
Gebruik dat ding waar hij voor gemaakt is van Rolex tot simpele Casio of weet ik wat, gewoon dragen.

Mijn beater :

4 likes

Wacht ff hoor, als je maar 1 horloge hebt waar je toevallig ‘alles’ mee doet is het geen beater hoor. We moeten even een definitie van een beater vaststellen. De zogenaamde ‘beaters’ die ik hier voorbij zie komen zien eruit als nieuw! Een echte beater wordt gebruikt om een dop van een bierfles te wippen en een spijker ff een tikkie te geven :wink:

7 likes