Beater only

zoiets als dit?

3 likes

Dan heb ik geen beater maar een GADA.
Excuses voor het ongemak.

1 like

Sinds kort m’n beater.
Dus niet m’n daily, da’s m’n Seamaster 300m Ceremic :face_with_hand_over_mouth:
Deze Hamilton is een Quartz, lekker ‘grab & go’, mijns inziens een must voor een beater. En natuurlijk iets robuster dan een automaat.
Band zelf laatst gebrushed, die PCL’s waren echte krasmagneten :sleepy: en hoewel dat voor het beatertje niet zo spannend is; een field watch met PCL ?? :flushed:

Wordt ‘ingezet’ tijdens motorrijden, klussen, tuinieren etc. :muscle:

4 likes

Ik geloof niet dat je mijn opmerking goed begrijpt.

Tuurlijk moet iedereen vooral zelf doen waar ie zin in heeft, daar zeg ik ook niks over. Ik reageerde puur op het ‘Als je een sub niet zorgeloos kan dragen, heb je een verkeerd horloge uitgekozen, zowel qua budget als smaak’.

En ik denk dat talloze mensen, zowel vermogend als minder vermogend, maar die wel flink gespaard hebben voor een Rolex, er wél voorzichtig mee omgaan, omdát ze zich bewust zijn van de waarde.
Het getuigt mijns inziens van ‘enige afstand tot de dagelijkse realiteit en daarbij behorende financiën’ (en dan verwoord ik mij erg diplomatiek) als je daar blasé over doet.
Goede smaak is niet te koop, net zo min als inlevingsvermogen, denk ik. :yum:

1 like

Eeeej toffe khaki :ok_hand: nooit over nagedacht dat die er ook in quartz zouden zijn. Thanks voor de tip

1 like

https://www.boumanonline.nl/hamilton-khaki-field-h68551933

Vind trouwens het prijsverschil wel minimaal t.o.v. de 38mm automatic :roll_eyes: best stevig voor een quartz

1 like

Met die stelling ben ik het eigenlijk wel eens, daarom heb ik er ook geen.:grimacing:

1 like

Ja, dat is wel zo.
Maar als beatertje wilde ik een quartz vanwege grab & go en een wat meer robuust uurwerk.
En; niet geheel onbelangrijk, ik heb 'm hier op HF voor een hele mooie prijs kunnen overnemen.

Voor de rollie boys, dit is een beater

:joy:

8 likes

Dat is een ChernoBeater :joy:

1 like

Dat veranderd de zaak volkomen. En ik moet zeggen; snap je volkomen. Zwart datumvenster, ideale 40mm en mooiere band t.o.v. de automatic; allemaal meer mijn ‘smaak’ :clap:

1 like

We zitten gewoon niet op één lijn. Kan gebeuren.

Hahah ik ben financieel adviseur en spreek dagelijks mensen over “de dagelijkse realiteit en de daarbij behorende financiën”.

Maar goed, ik heb het gevoel dat mijn mening je niet bevalt. Laten we niet zuur doen.

1 like

Volgens mij valt zuur doen wel mee.
Maar check de foto’s hierboven, en bedenk dan dat je opmerking mogelijk is te interpreteren als
"ik zit zo dik in de slappe was, dat het me geen jota uitmaakt als m’n horloge -ter waarde van een redelijke 2e hands auto- er uit komt te zien als een kraslot. Ik blijf daar zorgeloos onder. En degene die dat niet kunnen…tja, sucks to be them."

1 like

Ik citeer mezelf even.

1 like

We komen er wel uit! :sweat_smile::fist_left:

1 like

Wow gast ik sta hier echt helemaal buiten maar relax. Dit is een beater topic. Voor de ene is dat een Seiko, voor de ander een phoibos en voor weer een ander een Rolex. Ik heb een collega die van zijn zuurverdiende centen na jaren sparen een gmt master 2 kocht. Als je die nu na 2 jaar ziet… Pfffff ieder zijn ding. Ik snap @Watch2Morrow wel. En volgens mij zeggen jullie hetzelfde…

1 like

afbeelding

Allemaal weer vriendjes

:kissing_heart: