Beater tips gezocht

Na de komst van mijn BB58 ben ik nu op zoek naar een zorgeloos horloge voor het ruwere werk

• Budget? +/- €500
  • 39-42mm (mag groter indien de L2L afstand niet te groot is)
  • Must is een stalen band.
  • Gebruikt of nieuw mag

Zelf al gekeken naar Hamilton khaki field - Squale (niet binnen het budget)
Microbrands mag ook.

Alle tips zijn welkom :grin:

3 likes

Deze heb ik net gekocht om zorgeloos te dragen…

6 likes

Deze voldoet prima bij afwassen en grasmaaien.

11 likes

Nog een stem voor dat horloge. Zelfs Rupsje Nooitgenoeg overleefd het :ok_hand:

4 likes

Citizen bn0200

Solar +/- 300 EUR

10 likes

Klaar :grinning:

1 like

Deze gaat gebruikt wel in je budget passen.
Mijn favoriete en zorgeloze beater. Wordt met ieder krasje en butsje mooier :grin:

4 likes

Automaat of quartz, duiker of iets anders?

Ik zou een OceanX of San Martin aanraden als je geen problemen hebt met ‘hommages’

2 likes

is een

3 likes

Zijn die binnen europa te vinden? Ik moet dan altijd aan Ali denken…

Niet hier :blush:

Deze past gebruikt ook binnen het budget! Zorgeloos horloge en erg accuraat.

3 likes

Ik heb een Seiko solar Tuna, voor het wat ruigere werk. Lekker zorgeloos horloge, loopt (uiteraard) heeeel erg nauwkeurig, kan tegen 'n stootje en heel goed tegen water en is goed vervangbaar, als het een keer echt helemaal afgelopen is. :smile:
image

Yeah I know, rubber band. Maar ik zie ze ook regelmatig op staal langskomen. Dus ik neem aan dat dit ook mogelijk is.

6 likes

Ome Ali is your friend inderdaad (voor San Martin), OceanX is wel in Europa te vinden.

Maar zoek je een echt VSK horloge? Oftwel een horloge die je ook omhoudt bij Verhuizingen, Slopen en Klussen? Of gewoon een horloge waar je geen zorgen over hebt maar die je wel ‘netjes’ wil houden indien mogelijk?

Dit is mijn VSK:

En dit mijn ‘beater’

7 likes

Jep dit :ok_hand:

De Tudor GMT en de 58 zijn mijn horloges voor alle andere dagen.

Dan zou ik geen 400-500 euro uitgeven…dan is het nog geen zorgeloos horloge…max 250 geeft wat meer rust😉

2 likes

En 80uur powerreserve als ik het goed heb👍🏻

1 like

Zeker, een groot voordeel van dit horloge! Scherp👌

2 likes

Ja heb je gelijk in :innocent: ik ben alleen niet zo vertrouwd met online bestellen :joy:

Ik heb nog wel een OceanX liggen voor je, nieuw in doos. Of een gebruikte San Martin Sub.

1 like