Beater toch niet zo degelijk?

Ik wordt een beetje moe dat bij elk topic waar Rolex niet de hoofdrol krijgt, iemand op den duur roept; “had je maar een rolex moeten kopen”.

Man man man, wat ben je dan voor lutser als dat je beste argument is.

Mijn seiko… had je maar een rolex moeten kopen.
Mijn orient… had je maar een rolex moeten kopen.
Die omega… had je maar een rolex moeten kopen.
Mijn wijf… had je maar een rolex moeten kopen.
De ijsblokjes zijn op. Had je maar een rolex moeten kopen.

Dat argument slaat echt zo als een tang op een varken. Iets intelligenter graag, laat maar zien dat je dat salaris waard bent waardoor je die rolex kan kopen.

4 likes

Ik denk dat hij aan het “trollen” was.

1 like

Had je maar een Rolex moeten kopen :sunglasses:

Wat een drama :laughing:

Ik heb geen baan, geld of een salaris, wel een Alto en een Rolex :grin::+1:

giphy

2 likes

Zou ik toch eens nadenken waar je prioriteiten liggen. Ik heb liever een baan, geld en een skx007 oid.

1 like

Wat heb je aan geld als je er geen horloges van koopt?

1 like

Dat vroeg ik mij óók af aangezien ik ook scooter rij!? :sunglasses:
(In de stad het onbetwiste vervoermiddel totdat het linkse milieu fascisme als een te snel groeiend melanoom definitief de macht heeft overgenomen maar dat terzijde :face_vomiting:)

Ik draag overigens al mijn horloges including Speedy op mijn scoot; ga er vanuit dat ze dat wel kunnen hebben toch?

Als je naar de maan kan vliegen kan vliegen op de scoot vast óók? :thinking:

2 likes

Ik zoom ook dagelijks met mijn elektrische scooter heen en weer.

Kan voor mijn gevoel geen kwaad.

Ik weet in welke buurt jij woont :sunglasses:

1 like

Ik knetter nog; heerlijk is dat! :smiley:

1 like

Serieus?

Ik zou gelijk de Rolex verkopen en wat anders halen :upside_down_face: Er zijn grenzen

1 like

Ik zou denk ik gewoon een betaalde baan nemen. :thinking:

1 like

Ik weet hoe jouw geraniums eruitzien :wink:

1 like

Doe hebben wij ook. De competitie is zo hevig dat we inmiddels de trim letterlijk van de tafel afschieten (ok, kwalitatief misschien niet de beste tafel). Maar ik heb nog nooit een probleem gehad met m’n horloges.

Neemt niet weg dat ik m’n horloge in de toekomst toch maar even af doe.

Dudes, wonen jullie samen ofzo? Anders wordt het bijna tijd om eens naar een gezamenlijk huisje te kijken.

@Jurgen ban jij @Sandy even?
Thnx buurman.

Waarom?
Een Alto is zuinig, goedkoop in de verzekering en wegenbelasting en onderhoud kan ik zelf doen.
Oh ja en als ik ga slapen lig ik lekker droog en warm :+1:

Pf, na enkele uitingen van jullie onderlinge liefde waaruit blijkt dat jullie kennelijk elkaars leefomgeving kennen, mag ik niet vragen of jullie samenwonen?
Korte teentjes hoor.

1 like

Uhmm nou wil ik geen olie op vuur gooien… Maar ik draag al 11 jaar een -hou je vast- invicta pro diver met NH25 uurwerk tijdens dit soort werkzaamheden incl aan de slag met de kangoo en voorhamer, cement mixer, kettingzaag, boorhamer, klopboor, schuurmachine en koevoet… Ding werkt nog steeds prima met een afwijking van 2 sec per dag zonder ooit een beurtje. Dan moet een skx toch wel tegen bovengenoemde activiteiten kunnen. Anders zegt dat verrektes veel over Seiko :joy:

2 likes

TS heeft gewoon pech gehad met een verkeerd exemplaartje. Kan gebeuren.

1 like

O ja, en rijdt dagelijks woon-werk motor (24 jaar oude rammelbak / Honda CBR) en zelfs dat mag niet deren. Zodra een horloge daar niet tegenkan, mag deze een muur proberen te koppen, of vliegt linea recta terug door de etalage van de winkelier :sweat_smile:

2 likes