Bedankt aan het forum en aan @Dik

Hallo allemaal,

Toen ik besloot een eerste duik te nemen in de wereld van mechanische horloges, mocht ik van een vriend een Heimdallr Willard homage lenen. Deze heb ik een weekje of 2 gedragen en toen wilde ik zelf eentje kopen. De Heimdallr beviel mij wel maar ik liet mijn oog vallen op een San Martin Willard homage ook van de Aliexpress. Nu was ik echt de dagjes aan het aftellen tot hij zou komen en toen hij er was, was ik super blij. Nu rende ik naar boven om er een rubberen bandje op te zetten die ik ook op ali had gekocht en al boven lag. Toen ik naar beneden kwam met mijn springbar tool en bandje zag ik dat de secondewijzer was gestopt. Ah even schudden met het horloge dacht ik… Er gebeurde niets… Toen kwam ik er langzaam samen met hulp van het forum achter dat de secondewijzer bleef hangen tegen de minuten wijzer.

Balen dus! Maar achteraf leek het allemaal mee te vallen en was het forum super behulpzaam. Uiteindelijk werd er heel veel hulp aangeboden. Maar de eerste persoon die zich deed melden was niet altijd in de gelegenheid een pakketje te ontvangen, en omdat door Corona alle afhaalpunten waren dichtgetimmerd ging dat toch wel heel lang duren. :neutral_face:

Toen heb ik contact gehad met @Dik die hem voor mij heeft gemaakt. Niet alleen heeft hij de wijzers voor mij recht gezet, maar hij heeft ook nog wat stofjes van de plaat verwijderd, de kroon gesmeerd en op waterdichtheid getest na het dichtmaken. Ik ben hier super blij mee en ben ook super dankbaar. Dat Dik dit voor mij heeft gedaan. Ik heb het horloge opgestuurd en 1 dag later had hij hem alweer voor mij gemaakt en is die vlot terug retour gegaan. Uiteindelijk ben ik hem 4 dagen kwijt geweest. Dag van het heen zenden, dag dat Dick hem gemaakt heeft en teruggestuurd en dagje postNL vertraging tot de uiteindelijk leverdag (vandaag) :partying_face:

Al bij al ben ik super blij met de bereidwilligheid tot helpen en wil ik toch @Dik van horlogepolijsten.nl nog eens heel erg bedanken, voor de hulp.

Wie ik ook allemaal wil bedanken zijn omdat ze hulp aanboden:
@PeterLC
@Dr.Cooper
@vinwat
Tegendraads

Ik vind het tof dat het forum er toch voor elkaar is, ook al ben ik relatief nieuw hier. Ik hoop hier nog veel te posten en ik ben super blij dat @Dik uiteindelijk mijn horloge zo goed gemaakt heeft. Ik was echt aan het balen als een stekker toen ik mijn eerste mechanische horloge kreeg en dit me gebeurde.

En ja bedankt aan alle andere en het forum natuurlijk die dit mogelijk maakte.

Dan nu wat foto’s van mijn San Martin:

Super bedankt Horlogeforum en @Dik

40 likes

@Tijdstip mocht maar 4 man noemen in een topic. Maar jij doet natuurlijk ook mee. Bedankt voor het meedenken en de aangeboden hulp! :slight_smile:

1 like

Het is dus @dik voormekaar! :+1:

afbeelding

12 likes

We love Dik!! Huh? :pleading_face::thinking:

5 likes

Mooi dat het gelukt is! :smiley:

1 like

Chapeau @Dik. :+1:

1 like

:joy::eggplant:

2 likes

Leuk dat iemand zo blij is hier geweldig toch!

2 likes

Leuk om te lezen, gefeliciteerd met je nieuwe horloge!

Deze hobby gaat je nog veel geld kosten :wink:

2 likes