Bedankt en Yes nu al trustlevel 3!

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

4 likes

Je kunt zoeken totdat je een ons weegt, maar de Lounge bestaat al een tijdje niet meer.

1 like

Dan stop ik met zoeken😉

Gefeliciteerd met je tlv3! Ga je nog iets leuks in de markt zetten?

1 like

Om heb momenteel een seiko sun021 te koop staan👍

2 likes

Nice, ben zelf geen liefhebber van kinetic. Heb er in het verleden ook één gehad en de techniek is geweldig maar mis toch die glijdende sec. wijzer.

1 like

Gefeliciteerd! Wat ik me af vraag is waarom je dan geen Regular bij je naam hebt staan. Ik heb dat ook niet (meer), vroeger had ik dat wel.

1 like

Als ik mij niet vergis kan je dat zelf instellen hoor. Tenzij er weer iets veranderd is?

2 likes

Dat wist ik niet. Het is gelukt, nu kan iedereen weer zien dat ik een regular ben :smirk_cat: Bedankt!

2 likes

:joy::joy: Geen dank, elkaar helpen daar zijn we toch voor?

2 likes

Kijk dat bedoel ik nou​:wink::+1:

Heb je ook al je ledenpas binnen? Daarmee krijg je 10-25% korting op al je aankopen op het verkoop gedeelte (Horlogemarkt) hier. Is echt de moeite waard, met name bij alle aankopen die je doet bij @anon50762135EV onze huisdealer…

4 likes

:joy:

Kan iemand me uitleggen waarom bij mij staat granted op jun '16 terwijl hij grijs is en niet bruin?
Net zoals mijn badge goodm topic trouwens, terwijl ik er een paar heb

Dude. Ik heb nu enkele van je recente posts gelezen, en het verbaast me niet dat je nog TL1 bent… Dit topic is 3 jaar oud, en je hebt daarvoor ook een waarschuwing gekregen van de software…

…post is verwijderd, met toelichting. Is meer in de misverstand-hoek blijkt nu. :wink:

7 likes