Bedankt en Yes nu al trustlevel 3!

Sinds half november van dit mooie forum aan het genieten.
Ik vind het echt super hoe iedereen hier op zijn eigen manier met zijn of misschien ook haar hobby bezig is en mag zijn. Vooral dat laatste “mag zijn”;
Vooral omdat iedereen in zijn waarde wordt gelaten, niet elkaar afzeiken of van dat Facebook terror; goed bezig allemaal!
Maar ook omdat het niet uitmaakt of je een horloge van de Hema hebt of een Rolex, heb je 1 horloge of misschien wel 1000, de hulp/advies maar vooral de aandacht en reacties zijn altijd goed en hartverwarmend! Natuurlijk wordt er weleens iemand terecht even netjes aangesproken wat ook weer hilarische reacties geeft😂

Maar nu dus al level 3!

Iedereen bedankt👍

20 likes

Super!

4 likes

mooi, dan kunnen we je vertrouwen :+1:nog wel aan je badges werken heh

1 like

Gefeliciteerd, de private lounge al gevonden?

1 like

Ik moet nog steeds veel leren en ontdekken zie ik.

Badges?
Privé lounge?

vergeet ook niet de 10% korting op al je aankopen bij horlogebanden.com ovv Regular…

9 likes

De trustlevels heb ik gevonden, leuk om daar aan te gaan werken! Mijn vrouw zal er iets minder blij mee zijn😜

1 like

Super, van harte gefeliciteerd, en dat meen ik oprecht. :+1:

Ik weet niet wat ik nog meer moet doen, maar ik schijn zelf na jaren op dit forum, overigens met heel veel plezier en voldoening, deze status maar niet te kunnen bereiken.
Maar ik hou moed!

2 likes

Nice👍

1 like

Ik heb er eigenlijk eerlijk gezegd niet zo heel veel moeite voor gedaan. Ik ben wel bijna dagelijks even op dit forum aanwezig maar het is niet zo dat ik me in elke topic meng en iedereen maar likes geef. Het ging eigenlijk vanzelf…

1 like

Vroeger was er voor Trustlevel 3 bezitters een afgeschermd gedeelte, de Lounge.

1 like

Nog niet gevonden, maar bedankt voor de tip👍

1 like

Gefeliciteerd.
Ik heb mijn trustlevel ook trots op m’n CV vermeld staan, ook een optie! :upside_down:

3 likes

En wat heb je vermeld over de schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal?

7 likes

Dat is een nieuwtje voor mij
Is dit serieus?
Moer er komende week heen voor twee alligator banden
Gr Arthur

2 likes

Sssttt het is weekend…
Geen citaten aanpassen graag :sunglasses:

3 likes

Haha ouwe herstellert

3 likes

Ik versier al vrouwtjes met m’n levels en badges :sunglasses:

6 likes

En al weer een “Nice Topic” - badge er bij voor je. :wink:

De Mods zijn ook wakker zie ik… :unamused: …die vonden het weer tijd voor een “huishoudelijke” ingreep.

1 like

Inderdaad, de eerste is binnen👊

2 likes