Bedankt Horlogeforum

Beste Jaap-Wim,

Hopelijk lees je nog wel de reacties op je postjes :wink:

Als je bent vertrokken om het onbegrip van sommige forummers tov. hun mede-forummers dan vind ik dat jammer (alhoewel ik ook op het punt heb gestaan).
Helaas schijnt dat iets te zijn van deze tijd en niet alleen op dit forum :frowning:

Toch denk ik dat er een plekkie is voor iedere horloge (gestoorde) liefhebber hier op dit forum wanneer de leden die dat begrip wel op kunnen brengen af en toe (op een correcte manier) hun stem laten horen.

Uiteindelijk is Henrik degene die bepaalt tot hoever wij kunnen gaan en ik heb tot op heden respect voor hem over de manier waarop hij dat doet!

Ik hoop dan ook dat je er nog een nachtje over wil slapen.

Mocht je om een andere reden vertrokken zijn dan wil ik je veel geluk toe wensen!

@Coenraad,

Dank je wel voor jouw stukje hetgeen mij weer tot een positieve manier van nadenken zet (tu)

mvg, Frans

Ik werk al jaren bij het ggz en ik vind dat iedereen verantwoordelijk is voor eigen doen en laten, dit houd in dat Fr3d en ik heb de topics met belangstelling gelezen rekening hoort te houden met andere forumleden.

De manier van omgaan zoals hij momenteel doet is wel erg nadrukkelijk te noemen.
het feit dat hij zich nu achter zijn ziekte verschuild kan en mag geen reden zijn om zich zo te gedragen.

Hij dient zich normaal op te stellen aangaande dit forum en als zoiets momenteel niet lukt hoort hij te stoppen.zo simpel is dit.

Wanneer dit word getolereerd zal dit waarschijnlijk leiden tot meer mensen die afscheid gaan nemen.

maar wat nog belangrijker is Fr3d krijgt bij wijze van spreken een vrijbrief wat aangaande zijn syndroom niet goed is.

Fr3d je bent wat mij betreft welkom!!!
echter blijf je zo door posten en je achter je (handicap)verschuilen gaat ook vanaf deze kant de lol er af.
dat wou ik even kwijt.

Jaap-Wim,

Jammer dat je het forum gaat verlaten. Ik heb begrepen dat enkele reacties je tot deze keuze hebben gebracht. Ik zelf ben vanaf 2005 lid van dit forum. Zelf lees ik meer dan dat ik reageer op dit forum. Uiteraard lees ik ook wel eens vreemde reacties, maar dan haal ik mijn schouders op en ga lekker door met de hobby. Het is uiteraard jouw keuze, maar ik zou er nog eens over nadenken.

Dankzij een inkoopactie van jouw, was volgens mij in 2006, heb ik een mooie Meistersinger gekocht, die ik overigens nog steeds bezit. Kijk er nog even naar en denk nog even goed na…

Groet,
Mark

Beste Jaap-Wim,

na het lezen van een bepaald draadje valt er een kwartje. Ik hoop toch dat je je schouders kunt ophalen en op je besluit terug zult komen.
Mocht dat niet het geval zijn, dan wens ik je het allerbeste:

Jammer van je besluit, Jaap-Wim. Partir, c’est mourir un peu.
Slaap er nog een nachtje over, desnoods twee. En als je besluit dan tóch onomkeerbaar is, dan zullen velen je missen. Ik ook. Maar dan respecteren we je besluit.

Ondertussen proberen we toch nog even aan je te trekken om je binnenboord te houden!

Beste Jaap-Wim

Ik vind het jammer dat het zo moet eindigen en ik hoop dan ook dat je nog terug komt op je besluit en mocht dat niet zo zijn dan wens ik je het aller beste toe

gr Pieter

Beste Jaap-Wim,
jammer dat je zo’n definitief besluit neemt, zeker als de reden is die ik denk dat ie is. Zoals een beroemde politieagent;) eens zei: Opinions are just like assholes, everybody has one!

N E Way, ik respecteer uiteraard je besluit maar ik vind het toch zonde dat je zo’n drastische beslissing neemt omdat een paar mensen hun mening geven, er zijn ergere dingen in het leven…lees wat je lezen wil, reageer als je daar behoefte aan hebt of negeer gewoon het topic.

Mochten we je hier niet meer terug zien, het ga je goed.

Beste Jaap-Wim,

Jammer dat je weggaat hier en zeker de reden waarom.
Ik lees zelf in het algeneen meer dan dat ik post, maar die hele discussie met Fr3d heb ik wel gelezen, maar ik reageer er niet op.
Dit is dus een bewuste keuze.
Enerzijds omdat ik soms een beetje moe word van elke reactie van Fr3d op de reacties van andere leden en anderzijds om de reacties van andere leden op Fr3d.

Ik heb even gelzen over aspereges en kan me iets bij de aandoening voorstellen.

Ik laat in het midden hoe ik zelf over denk, maar dit zou NOOIT een reden mogen zijn om je weg te laten jagen van dit forum.

Het ga je goed!

+1 Goed verwoord Marco.

Jammer dat je gaat japie…en wat soms bepaalde storende elementen hier aangaat (mocht dat de reden zijn ) staat bij mij de “IGNORE” modus aan.

Jammer Jaap-Wim, voor mij was je één van de 10% smaakmakers van dit forum…

Maarten

Kom op Jaap Wim, de soep wordt toch niet zo … etc. etc.
Slaap er lekker een nachtje over. Neem een neut en een lekker ding, doe je mooiste klokkie om en dan gewoon weer een berichtje plaatsen.

hans cp

Jaap-Wim,
Dank voor je bijdrages, jammer dat je stopt.

Tot ziens Jaap-Wim.

(de SKX023 had je van mij, 7-6-2006 gekocht, toen heel snel retour gebracht en uiteindelijk 23-9-2006 toch weer gekocht)
Het Seiko5 modje met de SKX007 wijzerplaat van 30-5-2007 had je ook nog :slight_smile:

Je auto-CV hoort er eigenlijk ook bij :wink:

het ga je goed.
teveel asperges gegeten mischien:P

Huhhh… Wat doe je nu, Jaap-Wim ???

Jij, als forummer van het eerste uur met een gewaardeerde inbreng, gaat ons toch niet verlaten vanwege een klein dispuut met een pas nieuw aangemeld lid? (Die ik voor mezelf reeds op negeer-modus had gezet)

Of is het zo dat het WIS-virus uit je is gevloeid? Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk, omdat je gewoon een echte liefhebber bent.

In het eerste geval moet je daar gewoon boven staan, en in het tweede geval hoop ik dat je weer snel besmet zult raken met het WIS-virus.

Hoe dan ook, ik hoop je binnenkort weer tegen te komen op dit forum.

Paar dagen niet ingelogd en blijkt van alles te zijn voorgevallen op dit doorgaans rustige forum. Hoop niet dat dit direct de aanleiding van je vertrek is Jaap-Wim, kon je bijdrages altijd erg waarderen.

Take care!

Jammer van je besluit, Jaap Wim.

gr Ron

Hallo Jaap-Wim,

het is jammer dat de houding van mensen een reden kan zijn om te stoppen met iets dat je zoveel plezier geeft, en waarmee je anderen ook veel plezier brengt.
Momenteel maken wij dat allemaal mee in onze maatschappij.Ik moest gelijk denken aan de reclame filmpjes over het feit dat we steeds a-socialer worden…
Maar wat blijft er straks nog over?
Ik hou liever mijn ontspanning en leuke hobby dan toe te geven aan het storende gedrag van onze mede mens.
Hopelijk kom je terug op je besluit en zorg je ervoor dat je weer plezier krijgt in onze gezamelijke hobby.

In ieder geval bedankt voor de tijd die ik mocht genieten van je tijd op het forum!

groet, landrover110

Beste Jaap-Wim,

Bijval van zoveel forumleden hier en in ieder geval buitengewoon positief bijval. zou je moeten doen inzien dat je niet door enkele relatief of volstrekt onbekenden je plezier hier moet laten vergallen. Op een Motorforum of VW New Beetle forum, overal kom je types met sterk afwijkende mening en gedrag tegen. Als je je daar door laat beïnvloeden is het eind zoek…

Bij deze spreek ik de hoop uit dat mijn berichtje er toe zal bijdragen dat je dat i gaat zien en weer plezier kan beleven aan dit prettige 9voor mij ook vrij nieuwe) forum. Er zijn hier zoveel prettige, stijlvolle forumleden, dat mag je niet missen…

Salut!!
RoB