Bedankt Horlogeforum

erg jammer, denk er nog een keertje over en kom gezellig terug :slight_smile:

Jeetje, ik snapte er al niks van… en toen lopen zoek en spitten… en toen 't betreffende draadje gevonden. Ik ga er hier niet op in, maar vind het wel spijtig als iemand door een meningsverschil/woordenwisseling afscheid zou nemen.

Ik zou zeggen, graag tot wederziens!

En mochten we JW niet terugzien, dan hoop ik dat ie elders of op een andere manier nog kan genieten van de wereld van de horloges. Want het is toch iets moois…

Ik als aanstichter van de woordenwisseling zou niet graag als boosdoener gezien worden,en als JaapWim daardoor weg gaat bied ik hierbij mn exuses aan want
normaliter ben ik heel collegiaal (maar soms een beetje te adrem)en totaal niet uit op ruzies en dergelijke.

Dus JaapWim neem je beslissing nog eens in overweging…

groet

Beste Jaap-Wim,

Omdat ik niet zo vaak (meer) op het ā€˜gewone’ deel van het forum kijk, maar meer op het ā€˜vintage’ deel, zal ik wel wat gemist hebben (of ook niet).

Als het klopt dat je om een uit de hand gelopen topic besluit om te stoppen met bijdragen aan het forum is dat zeer jammer, zeker omdat je al lang bij dit forum hoort. Maar er kunnen ook andere redenen zijn. Hoe dan ook: het ga je goed!

Mocht je van gedachte veranderen, dan kom je toch gewoon weer terug! Volgens mij blijft jouw nickname gewoon bestaan.
Weet je, iedere keer als je op een horloge kijkt (om welke reden dan ook;)) zal je toch aan ons denken. Erg he…:smiley:

Beste Jaap-Wim,

Ik ken je niet persoonlijk en ik weet niet wat er zich precies heeft afgespeeld. Maar als moderator van verschillende forum’s kan ik me wel een beeld vormen van wat er gebeurd is. Woorden kunnen hard aankomen. Zeker wanneer ze ā€œkoudā€ op papier of beeldscherm staan. Zonder de mimiek van de spreker is een bericht veel makkelijker verkeerd op te vatten. Zowel schrijver als lezer dienen zich dat ter dege te realiseren. En dat gaat nog wel eens mis. Als er zoiets gebeurt op ƩƩn van ā€œmijnā€ fora dan probeer ik van beide partijen het verhaal aan te horen om te zien of het een en ander berust op een misverstand. Dit is vaak het geval. Uit het bericht van AstonMartin maak ik uit dat dit hier ook het geval is. Praat eens met elkaar. Het leven is te kort voor een lang gezicht.

Fr3d heeft zijn polkie weer gepost met super resultaten qua nauwkeurigheid. Best Jaap Wim, kom aub weer terug, je ziet dat het geen zin heeft om voor dit heerschap weg te blijven. Ik gun Fr3d alle plezier met z’n Ingersoll, begrijp me niet verkeerd, maar blijf vanwege dit incident aub niet weg. Denk erg nog eens goed over na.

Gek, ik mis nog een reactie van een in het algemeen zeer gewaardeerde smaakmaker… heeft hij wellicht, in navolging van astonmartin nog een aanvulling hierop?

Alsjeblieft, zeg… Kunnen we weer over horloges praten, of op z’n minst dit naar ā€œoff topicā€ verplaatsen ??

Groet
Mark