Bedankt postbode

Dit klokje heb ik hier al meerdere keren voorbij zien komen. Op de plaatjes was ik echt verknocht maar nu het klokje hier in real life voor mij ligt weet ik het niet. Hmm, zou ik nu voor het eerst iets retour afzender gaan sturen. Ik zal er dit weekend eens over nadenken. Als ik de foto’s bekijk word ik weer wel vrolijk maar om de pols, Hmm. Misschien gewoon een kwestie van wennen!

6 likes

Ik vind 'm wel mooi! Wat is de diameter? Mocht je twijfelen, mag je altijd contact opnemen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi ding maar ik begrijp wat je bedoelt, ik heb hem zelf ook gehad nl.

Mooi ding toch ? draaikont Hmm ik bedoel draaischarnier natuurlijk.:sweat_smile:

Gekocht is gekocht, of is ie op zicht :sunglasses:

Ik begrijp het niet, want vind het een mooie vintage met goede afmetingen, in zeer goede staat zo te zien! Bovengemiddelde polsmaat soms?

40 exclusief kroon bij 42 lug to lug

Nee dat zeker niet, polsomtrek van 17,5.
Het is meer dat het model anders draagt dan dat ik gewend ben. Normaal vind ik een klokje al snel lekker, ook als het model wat vreemd is. Bij deze weet ik gewoon nog niet wat ik ermee moet.

Misschien een ander bandje proberen?

Hij ziet er mooi uit op de foto’s, maar soms kan een horloge inderdaad dan toch tegenvallen als je hem om de pols hebt. Of wat uitproberen met banden kan ook soms wonderen doen.

Met een ander bandje.

Je tachymeter-ring zit niet recht. Is dat makkelijk te verhelpen, of is-ie niet goed geplaatst…?

Ik vind het enerzijds best een cool ding, maar de kastvorm is voor mijzelf ook een beetje “mwah”. Denk dat-ie aan een mesh-band een stuk beter smoelt.

prachtige klok ! mooie Vintage

Ik kan @Ko-Banden aanraden; behalve mooie match ook perfect om de pols👍🏽

Een @Ko-Banden bandje doet altijd wonderen. Ik wist dat de tachymeter-ring iets scheef zat. Weet eigenlijk niet of deze zich makkelijk laat stellen en hoe. Mocht ik hem houden dan moet ie toch nog weg voor een servicebeurt en dan wil ik de ring ook recht hebben.

Beads of rice bracelet een optie?

Nope geen optie, heb er geen liggen.
Zo’n band zal hem zeker niet misstaan.

Ok, jammer.

Heb zelf een heuer carrera 1153 die ik met leren band en nato niet zo geweldig vond, maar met beads of rice band er aan vind ik em geweldig. Is qua kast een beetje vergelijkbaar.

21mm is een lastige maat voor een bor bracelet( zonder bij te knippen)