Bedreiging door koper op marktplaats

Succes, Ron.

Wel… Ik ben aan de slag gegaan met mijn vermoeden dat het hier om een nog niet zo volwassen jongeman zou gaan. En jawel: Ik kreeg paps aan de lijn en die gaf aan dat het bedrag direct gestort wordt en dat zoonlief mij zijn excuses zal maken. Ik heb inmiddels zijn spijtbetuiging binnen.

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Wel… Ik ben aan de slag gegaan met mijn
vermoeden dat het hier om een nog niet zo
volwassen jongeman zou gaan. En jawel: Ik kreeg
paps aan de lijn en die gaf aan dat het bedrag
direct gestort wordt en dat zoonlief mij zijn
excuses zal maken. Ik heb inmiddels zijn
spijtbetuiging binnen.

Pffff, wat een verhaal zeg… ik heb wel de indruk dat op Marktplaats veel vaker problemen zijn dan op eBay. Denk toch dat het rating-systeem van eBay een hoop ellende kan voorkomen. Anyway, eind goed al goed, zullen we maar zeggen…

Hoi Snooker, ja ebay geeft meer zekerheid. Is misschien een goed idee als iemand iets verkoopt van waarde via m’plaats om met de koper even af te spreken snel een advertentie met ‘nu kopen’ te maken op ebay en zo de koop officieel te maken. Is iets duurder maar meer zekerheid.

Maar bij deze jongeman gaat het me meer om zijn bedreiging. Het geld is inderdaad nooit zeker op m’plaats. Daar had een aangifte niks in uitgemaakt.

Aahhh…geweldig! B)

Ja het is mooi als je hoort aan de stem van vaders dat zijn zoontje wel meer van dit soort grappen uithaalt :slight_smile: En de verbazing dat je gewoon belt, terwijl zoonlief dacht onvindbaar te zijn :slight_smile:

goed opgelost, teun (of kwiebus?). proficiat.
groet, frank.

Bedankt allemaal voor de reacties. Het blijven toch altijd vervelende dingen, zolang je niet precies weet met wie je van doen hebt. Maar ik denk nog steeds dat het direct benaderen van iemand het beste is. Nu nog afwachten of mijn nieuwe Breitling (zie ander topic) echt is… wat een weekend :slight_smile: :frowning:

Haha, goed te horen dat het achteraf toch allemaal meeviel. Zo zie je maar weer, blaffende honden bijten niet! :wink:

ik hoop dat pa zijn zoontje lief even hartig toespreekt.
en dat zoontje lief nu weet dat hij gevonden kan worden.

Die indruk had ik wel :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Nivelacuso Schreef:

Dat geneuzel van het plastic horlogemannetje gaat
me danig de keel uithangen.

Je wilt een tip… Blijf weg van dit forum en
slijt je meug ergens anders…

Zo, dat lucht weer ff op…

gr,
Hans Mennink

Je bent toch niet in de overgang he Hans :S

Maar ik begrijp je wel :wink: