Altijd al een zwak voor gehad, na aanschaf van de Bluesy een dikke 2 weken geleden kruiste deze ook mijn pad. Beetje fout, maar o zo cool. De nieuwe maxi cases van Rolex doen het hem niet voor mij… ( te aanwezig maar op de verkeerde manier) vandaar de keuze voor de 90’s-2000’s modellen. Full setje uit 2000!
Hier kan je alleen maar blij van worden, heel heel heel erg vet
Ik heb niets met two-tone, ik heb niets met edelstenen. Maar deze combi vind ik echt heel erg tof!
Wat een heerlijk ding!
Gaaf, hoor. Belachelijk in een duiker, maar dat mag de pret niet drukken. Tof!
Nice Matthias!!! Mooie vondst. Leuk om te zien dat je dit zo gaaf vindt. Voorheen was het voornamelijk Omega Omega Omega.
Lekker apart en speciaal, mooie aanwinst!
Wauw, prachtig! Ik voel een trend opkomen met de two-tones!
Zoalang de rest van het plaatje klopt *, is het niet fout maar cool!
*) Zaken als “geen glimmende joggingpak, Johnny-Flodder-taal of dat het zo losjes zit dat het horloge tegen je duim aankomt”.
Nu is het vooral Omega en Rolex de smaak is idd een beetje veranderd doorheen de jaren, al apprecieer ik ook nog steeds de echte vintage doorleefde horloges
Nowp zo erg is het niet🤣
Één keer gezien in het echt. Cool ding
Gefeliciteerd hoor
Suuuper cool , wat een mooi horloge man. Gefeliciteerd met de aanwinst
Wauw die is mooi subtiele diamanten
Wat onwijs gaaf!
Deze staat ook hoog op mijn wensenlijstje.
Enjoy!
Gefeliciteerd. Een zeer mooie horloge met sublieme wijzerplaat
Dit model heb ik nog nooit gezien op HF?
Gefeliciteerd met de aanwinst
Die is gewoon erg mooi, niks fout!
Prachtige aanwinst! Van harte gefeliciteerd! En ik ben het helemaal met je eens inzake die kastformaten. Die oudere modellen zijn gewoon iets fijner dan de moderne en meer het Rolex zoals ik dat van vroeger ken. Die van jou is bijzonder mooi. Heel veel plezier ermee gewenst!
Wat een prachtig horloge! Gefeliciteerd!
Het is dat je maar 1 like mag geven!! Maar dit is natuurlijk helemaal leuk! Van harte geniet ervan! Goed veel posten in het groen!