Beetje jammer

Uiteindelijk wil je toch een

2 likes

Precies, maar zelfs dat niet eigenlijk. JLC of VC is dan toch wat voor de mensen met kennis en smaak.

Beetje zoals het rijden in een A6 terwijl je met een Quattroporte natuurlijk laat zien dat je smaak hebt.

2 likes

Juistem! Wij zitten op één lijn.

En als je dan wat geld over hebt dan kan je er met 2 shinen. Om te laten zien aan degene die het gemaakt heeft dat je het dubbel gemaakt hebt.

1 like

Met een Seiko lukt dat inderdaad niet… :joy:

Klopt, daarom hebben we het ook over Rolex :rofl:

1 like

Ik las vandaag juist dat Rolex voor mensen is die zuinig zijn en niet veel geld kwijt willen. Kwam zelfs van een moderator dus dan moet het wel waar zijn he!

1 like

Moderators zijn mensen die op macht belust zijn dus die moet je niet serieus nemen.

2 likes

En zeker wanneer ze Breitling dragen :wink:

1 like

Dat jouw idool trump (aan je avatar te zien) nou een macht belust ventje is betekent niet dat iedereen zo is!! Ik zie de moderators hier op HF meer als Merkels dan als Trumps.

2 likes

Of je ze daar nu een plezier mee doet? :joy:

3 likes

Ervan uitgaan dat de persoon op iemands gebruikersafbeelding zijn idool is vind ik wel ver gaan hoor. :thinking: Zeker als dat een foto met zo’n onbenullige uitdrukking is. :stuck_out_tongue:

Denk je dat ik een fan ben van de psychopaat op mijn gebruikersafbeelding? Die staat daar alleen om lekker boos over te komen. :smiley:

1 like

Gewoon rustig van de Instagrams gevist.

Beetje jammer, maar je hebt gelijk.

1 like