Beetje knutselen

Ik hou mijn horloges graag netjes, een aantal hier weet dat. Krasjes geven mijn horloges geen ‘karakter’, maar met name irritatie. Laat de standaard commentaren maar komen, ik zit er klaar voor.

Nee, ik houd ze netjes en als het verantwoord kan, maak ik ze weer netter. Een cape cod doekje gebruik ik wel eens en ook een gematteerd bandje wil ik wel eens aanpakken. Alleen bij dat laatste: het is lastig om de graining heel netjes recht te houden. Daar had ik vandaag maar eens de zagen voor uitgehaald. Een beetje improviseren met een gummetje en klaar is Klara! Ik ben er blij mee!

73 likes

leuk bedacht :+1:

1 like

Vooral heel herkenbaar!!!

Leuk knutselwerkje!

2 likes

Kijk, hiervoor heb ik nou respect.
Iemand die een probleem heeft en zelf een oplossing realiseert.
Jammer dat ik slechts één like kan geven.

like like like

4 likes

Mooi hulpmiddel waar de band in ligt.
Netjes gedaan zo.

Ik was in het begin erg huiverig maar na een paar keer gedaan te hebben pak ik de banden en kasten ook zelf aan!

1 like

Nice. Slim hulpmiddel. Ik heb een keer een verstekbak gebruikt en hem met één hand tegen de zijkant geduwd. Ging ook wel maar dit is helemaal handig. Handig opgelost ook met het gummetje. Bedankt voor het delen.

2 likes

Oh nee! Toch wel een stukje tape over je kroontje dan!?! :roll_eyes:

2 likes

Wat goed ! Leuk bedacht en zinvol.

1 like

Een TOP oplossing. :+1:

1 like

Slim opgelost zo :ok_hand: mooi stukje huisvlijt

1 like

Want? Hij brushed hij maakt fijne krassen maar hij polijst niet dus zie niet zo goed in waarom je de kroon zou moeten afplakken?

1 like

Mooie oplossing en netjes gemaakt :+1:
Ga je in de toekomst denk je nog een upgrade maken waar je de breedte kan aanpassen voor andere banden?

1 like

Heb ik dus best een tijdje over zitten denken, maar uiteindelijk niet gedaan en ben het ook niet van plan. Op de endlinks van de nieuwe sub na, zijn al mijn endlinks 20mm. Mocht ik er één nodig hebben voor een andere breedte dan 20mm, dan maak ik een nieuwe voor die breedte. Je moet ook een nieuw gummetje maken natuurlijk voor de breedte en met de goede zagen is zo’n dingetje snel gemaakt!

1 like

Goed bedacht met de geleider :+1:t2:

1 like

Vanaf juni bij Aliexpress :expressionless:

1 like

:joy::+1:

1 like