Beetje laat, maar ook maar eens voorstellen. BLROTBR

Hoi, ik ben BLROTBR en kom uit Nederland. :wave:

Zo’n 7 jaar terug ben ik begonnen met een Rolex Datejust 16220. De blauw sunburst dial was liefde op het eerste gezicht! Wat mij wel frustreerde was de engine turned bezel, ik had liever witgoud fluted. Na wat rondvragen kwam ik erachter dat het not done was om de bezel te wisselen en ging ik mij ook steeds verder verdiepen in horloges.

Mede doordat de Submariner de meest iconische Rolex is, en ik ook best wel James Bond fan ben, moest er snel een 114060 komen. De DJ zag hierna nog maar weinig zonlicht. De afgelopen jaren is het vervolgens behhoorlijk uit de hand gelopen en zijn er nog een aantal (gehypte) Rolex bijgekomen, ook zit er een JLC in rosegoud in mijn bescheiden collectie.

Een aantal horloges heb ik eerlijk gezegd vooral als belegging gekocht. Toch zie ik het niet snel gebeuren dat ik iets weg doe, de liefde is echt enorm gegroeid! Ik merk ook dat mijn smaak veranderd en ik andere dingen tof ga vinden. Er moet nog eens een keer iets geks met goud en diamanten komen.

24 likes

Welkom BLROTBR uit Nederland.

3 likes

Welkom op HF!

1 like

Welkom!

1 like

de broer van @HanDavinci toevallig? welkom in ieder geval. heb je foto’s van je “bescheiden” collectie?

2 likes

Welkom.

1 like

how about the Submariner die je hebt gekocht :wink:

Haha, toevallig vind ik zijn klokjes inderdaad wel tof! Helaas geen foto van alles bij elkaar, wel veel losse foto’s. Momenteel ligt het meest elder in de kluis en is er iets weg voor service. Binnenkort als ik het zooitje bij elkaar heb zal ik eens proberen een foto te maken. :slightly_smiling_face:

1 like

Haha, die bevalt goed! Was wel beter geweest als er diamanter op de hour markers zaten. :wink:

8 likes

Welkom!
Vanwaar de naam BLROTBR?

1 like

welkom

1 like

BLRO is mijn favoriete horloge en ik wil binnenkort nog eens kijken voor een DD met stenen = TBR.

1 like

Ohhhhh. Dat is niet genoeg goud.

Portie blingels, onniedah?

Gegroet!

9 likes

Welkom

1 like

Welkom.

1 like

:muscle:t2::star_struck:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier! :crown:

1 like

Welgekomen!

1 like

Welkom :+1:

1 like