Beetje OT: Hebben meer mensen problemen met Photobucket plaatjes?

vraagje: op de computer op m’n werk laden photobucket foto’s in de posts van sommige mensen plotseling niet meer (of heeeeeeeeeeel langzaam) andere laden weer wel gewoon; ik kan op deze PC ook niet mijn eigen photobucket account openen.

Op de PC thuis laden alle plaatjes weer wel gewoon OK! :S

Weet misschien iemand een oplossing hiervoor??
NB: uitschakelen van virusscanner; popup-killer en verlagen van veiligheidsinstellingen helpen niet.

Ik merk het ook, vaak krijg je geen of heel langzaam plaatjes binnen via photobucket. Misschien zit de bucket vol en gaat het tenonder aan het eigen succes…?
Oplossing? Registreer voor 100 euro per jaar www.paulk.nl met genoeg serverruimte. Mijn foto’s staan over 10 jaar nog online (ik heb wel een heel groot en wat duurder account).

Yep, hiero hetzelfde probleem.

Kan maar op 1 account normaal inloggen, de rest gaat moeilijk.

Ik heb al een en ander geprobeerd, maar het probleem blijft.

Lijkt overigens maar tijdelijk te zijn, want sommige foto’s doen het nu weer wel.

Heb nergens last van, snelheid is prima.

Ik heb zojuist nog even wat testjes gedaan, maar bij mij loopt het prima. En op mijn werk eigenlijk ook, waar toch nog wat zwaardere beveiligingen aanwezig zijn dan hier.

Virusscanner en firewall zou ik zeker niet uitschakelen.

Gr., Mark

bij ons gaat het ook gewoon zoals gewoonlijk

Op het moment doet ie het weer prima (tu) Hopelijk blijft het zo…:smiley:

Ik heb nog steeds regelmatig dat ik heel lang moet wachten op de plaatjes uit photobucket of ze zelfs helemaal niet te zien krijg. Zoals nu.
En ik wilde net eventjes naar m’n Zodiac kijken :frowning:

Misschien tijd voor een alternatief? :wink:

http://freephoto.nl.eu.org

Horlogeforum-leden krijgen 30 MB gratis! :slight_smile:

ik kan www.henrik.nl niet vinden… :smiley:

Er zijn ook bedrijven waar je voor een laag bedrag een hele site kunt laten maken.
Een kennis van mij heeft via www.biz.nl voor iets van € 100,- incl. de hosting een hele site laten maken.
Dat is deze: www.ds-gevelrestauratie.nl

En volgens mij heb je nog wel meer van die bedrijfjes die voor een laag bedrag zo’n site leveren.

Dat is dus een goed alternatief en nog voordeliger dan dat je ergens alleen een hostingpakketje afneemt…

Ik begrijp waarom dat maar 100 euro heeft gekost :smiley:
Nee, maar serieus, bij een goedkoop hostingpakketje krijg je ook maar beperkte serverruimte, bv 50 mb. En dat is net geoeg voor 15 tot 25 behoorlijke grote foto’s of 50 normale foto’s.
Ik heb zelf al twee keer een accountupgrade gedaan op mijn eigen domein om mijn eigen foto’s te kunnen bewaren. En dat lukt nu ook prima, waarschijnlijk heb ik nu genoeg ruimte voor de rest van mijn leven :slight_smile: Maar dat kost wel meer dan 100 euro per jaar.

Die is ook niet van mij :smiley: