Beetje teleurgesteld

en een as van een swiss past ook niet

rien66 Schreef:

James je hebt een PB

En beantwoord.

China.

in zulke gevallen ben je meestal beter koop als je een compleet nieuw caliber( chinees dan koopt dan proberen aan onderdelen te raken. Je zou ook meteen een swiss caliber kunnen aanschaffen dan heb je een mooie kwalitatieve klok. De kasten en afwerking van die chineesjes zijn best te pruimen!

Zwitsers, ja, maar daar hangt een prijskaartje aan, die ik niet kan betalen, zeker niet als er “Panerai” opstaat. >X

Om een mede lid te quoten "ook een stilstaand horloge geeft twee maal per dag de juiste tijd aan…

Je zou de originele stift iets verder kunnen inkorten , en dan met een verlengstift met de juiste schroefdraad , de oorspronkelijke lengte maken.
Hier kan dan de nieuwe kroon op geplaatst worden.

Succes , groet , Koos

Zoiets heb ik ook wel gehoord, maar gezien ik denk dat de kroon met het aangelaste busje niet past op de kast met ook zo’n busje, is dat ook geen oplossing. Bovendien, is het al zover mijn handigheid gaat :S

James T. Kirk© Schreef:

Zoiets heb ik ook wel gehoord, maar gezien ik denk
dat de kroon met het aangelaste busje niet past op
de kast met ook zo’n busje, is dat ook geen
oplossing. Bovendien, is het al zover mijn
handigheid gaat :S

Lijkt me toch wel te moeten lukken. Maar als je er wel een beetje overheen bent… och, misschien een opknapperd voor iemand, of iemand die es aan en klokje wilt knutselen.

marnix.moed Schreef:

Lijkt me toch wel te moeten lukken. Maar als je er
wel een beetje overheen bent… och, misschien een
opknapperd voor iemand, of iemand die es aan en
klokje wilt knutselen.

Ja, ik denk dat het die kant opgaat…