Beetje verliefd geworden op de laatste dag van het jaar.

En wel op de Zenith A384 om eerlijk te zijn.
Ben ik de enige?

65 likes

Nee. Om in de woorden van de zichzelf een tikje te chill voelende jongeren te spreken, “die zou ik doen!”

Prachtig. :ok_hand:

6 likes

Erg fraai, gefeliciteerd! Mooi om zulke voorbij te zien komen op het forum.

als je zo over jongeren spreekt , tijd om jezelf senior te gaan noemen :stuck_out_tongue:

maar cool ding!

5 likes

Ik vind hem prachtig, al is de kast iets te hoekig naar mijn zin.

Is niet van mij hoor. Maar vind hem wel enorm mooi.

Om in de woorden van mijn op 98-jarige leeftijd overleden wijze oma te spreken, “daar ben ik nog te jong voor” … toen we haar op haar 95ste vertelde dat een rollator best wel handig zou kunnen zijn. :wink:

Nog niet? Of … :sunglasses:

2 likes

Zit er voorlopig niet in :grinning: Maar wie weet hebben we een prijs vanavond als ieder jaar. (niet)

1 like

Nee hoor. Prachtig ding!

1 like

Mooi horloge kende ik nog niet.

1 like

Ben het honderd procent met je eens!

1 like

Mijn oma had ook een mooie (op 100e overleden) bij de geboorte van onze zoon destijds wat niet zo makkelijk ging … het gaat er lekkerder in dan uit :grinning:

2 likes

Zeker niet. In de hodinkee nieuwsbrief stond de gouden variant van dit horloge, welke meteen mijn aandacht trok! Gave kastvorm imho!

1 like

Ik zag 'm in Luxemburg een paar dagen terug nog in de etalage liggen. Hij is geweldig!

1 like

Heel mooi👍

1 like

You got the money huh?
Where is the freaki’n money!!!?

:grin:

1 like

Heel gaaf, de kastvorm vooral! :grin:

1 like

Prachtig horloge, maar voor mij bij voorkeur de normale ZEP.

overigens is de eerste foto van het uurwerk van de normale el Primero. Zo te zien zit daar ook een leren band op. :beers:

1 like

You have to be in it to win it. Ik doe ook zeker mee met twee halve loten. Beetje verspreiden die win kans. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Meedoen aan de Staatsloterij is voor veel Nederlanders traditie, al weten we met zijn allen dat we er hoogstwaarschijnlijk geen miljonair door zullen worden. Voor de Oudjaarstrekking van 2018 werden 6,3 miljoen loten verkocht. Dat maakte de kans op het winnen van de jackpot 1 op 6,3 miljoen, ofwel 0,00000016.

1 like