Aangezien leren voor verbintenissenrecht door de hitte (…) moeilijk is, ondanks dat ik vandaag een ventilator heb gekocht, en omdat ik mijn vorige topic best een leuke vond: mijn wishlist.
Momenteel is mijn drang/passie voor horloges nog niet zo groot, omdat ik er het geld nog niet voor heb. Ik speel het volgens dit spel: als ik er een koop, dan moet ik het ook een hele goede zijn. Due the lack of finance heb ik er momemteel nog maar één.
Welke horloges wil jij in je bezit hebben voordat je doodgaat (lol) of voordat je een bepaalde leeftijd haalt?
Voordat ik 40 jaar oud word, wil ik deze in mijn bezit hebben (gesorteerd op de drang van willen bezitten):
Bremont Super Marine 500
Rolex Submariner (model 2010)
Tag Heuer Aqua Racer
Seiko SBDB001
Seiko Marine Master 300
Eventueel, maar niet per sé:
Hublot Big Bang
Misschien niet helemaal on-topic, maar de wishlist van mijn andere hobby:
Gibson Flying-V Ebony
Gibson Explorer
Wachburn PS500 (Paul Stanley)
Ibanez Iceman
Ik wil graag plaatjes zien, anders duurt het opzoeken naar horloges zo lang (behalve voor de bekende horloges/modellen)…
Nou ik heb liever een huis in Spanje voor mijn 40ste of als alternatief in Frankrijk, me horloge hobby stel ik geen doelen voor, zolang ik maar wat om heb wat ik leuk vind kwa horloges vind ik het best, mijn smaak varieerd nogal, de ene keer vind ik dit mooi de andere keer dat.
Wat ik nu leuk vind is een Panerai submersible of een Rolex seadweller of een No Date.
De Omega is komend jaar binnen bereik, en de Rolex, Glashutte, en JLC binnen twee jaar. Mijn doel is momenteel doorsparen voor de Glashutte, maar een andere aankoop op zijn tijd sluit ik niet uit
De onderste is het horloge dat ik op dit moment het aller mooiste vind, maar ik denk niet dat ik deze ooit zal bezitten.
De horloges die ik nog graag zou willen hebben zijn onderstaande. Hier heb ik wel rekening gehouden dat deze horloges ook echt binnen mijn buget vallen. Als ik dat niet had gedaan was dit natuurlijk een heel ander rijtje geworden…
net als Floris stel ik mezelf geen doelen, ik vind zoveel mooi, ben te vreden met mijn Breitling colt en ML Miros diver. Het moet wel realistisch zijn en binnen budget passen. Maar er is zoveel moois, Door andere hobby en onderhoud aan mijn auto heb ik mijn budget aangepast, momenteel ben ik helemaal weg van de B&R 03-92 (is 42mm versie)heritage. Veel modellen liften tegenwoordig mee op het succes van heruitgaven van vintage modellen, deze vind ik erg geslaagd, binnenkort ga ik deze ook echt passen.
Waarom? Mijn zwarte monster bevalt nog elke dag super en vind de rode er erg cool uit zien. Daar komt bij dat hij vrij zeldzaam is en dus heb ik iets speciaals
De kans is toch erg groot dat de Speedy er voor de ingenieur komt
Wat betreft dat huis in het buitenland bezitten
wij al, dus ik moet andere doelen stellen, lol.
Ja precies, dan kan je je ook indenken dat onze prioriteiten anders liggen! Eerst maar eens kijken hoe alles loopt in Spanje, want dat land kan ook wel eens over de kop gaan.