Beforestelling

Beste mensen van horlogeforum.nl,

Ik ben al een tijdje hier aan het lurken (vooral niet ingelogd) maar aangezien mijn obsessie voor horloges langzamerhand de spuigaten uit begint te lopen lijkt mij dit een goed moment om mij officieel voor te stellen. Mijn naam is Milan, 30 jaar en kom uit Noord-Brabant.

Ik heb altijd belangstelling gehad voor horloges, echter weet ik pas relatief kort wat het verschil is tussen fashion horloges en ‘echte’ horloges. Ik heb geen favoriet merk, vrijwel ieder horlogemerk heeft een model in haar collectie zitten wat mij aanspreekt!. Omdat ik weet dat men hier van foto’s houdt heb ik wat plaatjes geschoten van 2 horloges uit mijn nog bescheiden collectie. Een Maurice Lacroix Aikon en een van een mede-forumlid overgenomen Hamilton Jazzmaster GMT. De foto doet laatstgenoemd horloge echter totaal geen recht, maar het is beter dan niks lijkt mij. In de toekomst zou ik graag een duiker of een flieger willen toevoegen aan mijn collectie!


41 likes

Welkom :slightly_smiling_face: mooie aanwinsten :ok_hand:

1 like

Welkom Milan!:+1:

1 like

Milan… welkom op het hf

1 like

Welkom Milan! En om de gevleugelde woorden maar weer eens te gebruiken: dat is een goed stel hoor :slight_smile:

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Welkom bij de club Milan.

1 like

Welkom bij dit verslavend forum! Ik vind die Hamilton er zo ook al tof uit zien.

1 like

Milan, van harte welkom op het forum👍🏻

1 like

Welkom.

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

les-gens-tenant-welkom-331822971

1 like

Van harte welkom !

1 like

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Milan!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom Milan

1 like

Welkom :smiley:

1 like