Beginners duikhorloge

Hallo ik ben Steven en ik ben op zoek naar een horloge tot ongeveer 500 euro. Ik volg al een tijdje een aantal bedrijven/personen op Instagram enzo maar ben nog heel erg aan het twijfelen. Ik vind het automatische horloge van MAEN gezien en wilde deze ook kopen maar ik heb het niet gedaan omdat ik per se met een creditcard moest betalen aan gezien ik pas 17 jaar ben.

Ik heb al een heleboel horloges gezien en vind horloges waar een ‘NATO’ band op past eigenlijk het mooist. Ik vraag jullie om hulp en misschien hebben jullie suggesties voor mooie horloges.

3 likes

In deze prijsklasse

7 likes

Seiko SKX007 of SKX009.

Zo…hebben we dat alvast gehad. :joy:

17 likes

Seiko turtle misschien?

Absoluut kwaliteitshorloge en bijzonder fraai! De Seiko Sumo dus. SBDC031. Maar bij de gewone dealer krijg je 'm niet mee voor €500. Dus via één van de alternatieve kanalen aanschaffen dus of gebruikt.

Steinhart een optie? Precies wat je zoekt, en zeker binnen je prijsklasse.

Seiko!

Op bijna alle horloges past verder wel een Nato band. Kijk eens wat youtube filmpjes over horloge bandjes wisselen, schaf een tooltje aan en het feest kan beginnen! Ik had ook in no-time een doos vol bandjes.

4 likes

469 gloednieuw :smile:

2 likes

Mooie Squale, of een Steinhart.
Natuurlijk is de seiko skx007 ook een mooi horloge, hou je nog wat geld over voor iets anders :smiley:

Nee Han nee. Rustig avondje, maak me dan niet boos he. Bvd

5 likes

Bam! Inderaad. En nog centen over voor de kroeg.

Een paar keer de kroeg overslaan, en het budget wat oprekken:

monster

Een icoon. Je moet er van houden uiteraard. Nog een keuze los van Seiko:

2 likes

https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch.html

Om de keuze nog wat lastiger te maken.

1 like

Ik vind ze wel cool eigenlijk.

4 likes

Bedankt voor alle reacties (nu al). Ik moet dus eigenlijk gewoon een mooi horloge uitzoeken en later pas een goede band uitzoeken en die erop zetten?

Zeker, een band kan je later altijd makkelijk kopen.

Yup…gekleurde nato bandjes kosten weinig; kun je lekker afwisselen in de zomer en met je favoriete kleuren experimenteren!

Bandjes worden hier op het forum ook vaak 2e hands (zo goed als nieuw) aangeboden voor weinig; dus gewoon rondgluren en dan toeslaan!! :sunglasses:

2 likes

(Uitleg: hij bedoelt dat ze op Rolex Submariners lijken. Replica klokjes enzo) :sunglasses:

2 likes

Vaak is een betere stalen band vinden dan het origineel wel moeilijk. Bij Seiko niet aangezien die banden sowieso niet top zijn en er genoeg aftermarket keuze is die passen en niet van gerecyclede colabliljes zijn gemaakt.

Beginner? Duiker?

Een mooie eenvoudige Citizen?

2 likes