Beginnersvraag

Hou toch eens op met die cijfertjes lullo, en gebruik gewoon woorden. Wat is een 556? Altijd dezelfden die interessant doen.

5 likes

tututut blauwbeertje. Zal ik er de volgende keer Sinn voorzetten?

1 like

Kom op mannen, hou het een beetje rustig svp.

Ik snap jullie allebei, de (Sinn) 556 is redelijk bekend, maar de mensen die niet zo in Sinn zitten moeten gaan zoeken, dat kan irriteren.

Wellicht een beetje begrip voor elkaar, virtueel biertje pakken en chillen?

Hèhè, was dat nou zo moeilijk, vier letters? TS is een zelfverklaarde beginner. Die maakt nu een mental note:
DaLuca = blaaskaak, vermijden, ook in het blauwe gedeelte.
Blauwbeer = toffe peer, down to earth, kan ik zo een horloge van kopen.

8 likes

:joy:

Zeker weten! :kissing_heart:

1 like

Virtueel? Wat nou virtueel? Dat smaakt toch voor geen meter?
Dinsdag gewoon weer samen een echte na het zaalvoetbal. Als hij tenminste niet weer te moe is om het glas op te tillen.

Oh aanvulling mental note TS:
Bernard: nog zo’n cijferfetisjist. Waarschijnlijk ook met zijn vraagprijzen. Negeren in het blauwe gedeelte. :joy:

3 likes

Gelukkig verkoop ik niet :joy::joy::joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Enne gewoon biertje smaakt beter, maar half 2 is n beetje vroeg nog! De borrel is pas om 17.00 u…

2 likes

Ja zeg! Niet iedereen weet wat dat betekent hoor. Praatjesmaker.

4 likes

‘Het blauwe gedeelte’ van het internet is toch een vrij ingeburgerde uitdrukking?

image

3 likes

In bepaalde kringen zijn nummers als 14060, 5513, 556 ook heel erg ingeburgerd…

3 likes

Tsja. Liever een 1368470.

Knipsel

4 likes

3970 (de letter erachter boeit me zelfs minder).

3970
Postcode in Leopoldsburg, België

1 like

Hey blauwbeer.
De seiko vind ik nou oprecht een mooi horloge bedankt voor de tip.

Mooie prijs ook.

Enige waar ik wellicht wat om twijfel zonder oneerbiedig te zijn, is dat het horloge een beetje oogt voor de wat oudere heren (ben zelf 34) maar kan het uiteraard helemaal mis hebben.

Wel een kanshebber bedankt!

2 likes

Daar doe ik geen uitspraken over :grin:. Ik ben zelf 20 jaar ouder dan jij dus ik voel me niet beledigd.
Op het forum zijn er heel wat foto’s van te vinden. Gewoon zoeken op SRPB41J1.

Mocht je dat horloge overwegen, maar niet de hoofdprijs willen betalen, dan kun je mij een PB sturen, dan praten we erover.:slightly_smiling_face:

2 likes

Huisje daar of deze:

1 like

Dat is afhankelijk van je kleding keuze, je eigen stijl. Soms kun je gaan voor een klassiek horloge, zoals veel van die vintage modellen, andere keer kun je sportief gaan. Deze Seiko heeft idd een klassiek karakter, maar past bij veel gelegenheden.

Ikzelf draag hem overigens gewoon bij een t-shirt.

1 like

:joy:
Dit is een sjiek stijlvol horloge!

Je bedoelt denk ik te zeggen dat je een wat sportiever horloge zoekt! :shushing_face:

En met 34 ben je zelf óók niet meer de jongste toch? :smiley:

1 like