Beide leuke Seiko’s maar voor mij wint de 7009-8370
Gefeliciteerd
Dankjewel. ik ben het met je eens ![]()
Lees maar eens over Gérald Genta’s relatie met Seiko’s baas en zijn rol op Seiko’s designafdeling. Dan begrijp je beter wat je ziet. ![]()
Gefeliciteerd man! Heel gaaf, allebei, maar vooral die 7009 is een kneiter van een klassieker.
Dankjewel! Toch wel tof om te ervaren dat je op een gegeven moment op je eigen oog kunt vertrouwen. Erg leuk om weer eens een topper te pakken ![]()
Ik heb overigens gezocht maar kan niet vinden waar je op doelt. Verklaar je nader ![]()
Cool duo.
Véél draagplezier gewenst.
Gefeliciteerd met deze twee Japanse NA’s
Begin hier.
At some point in his travels, Genta met Reijiro Hattori, a member of the founding family of Seiko and then-Executive Vice-President. Though Genta spoke neither Japanese nor English and Hattori didn’t speak French, the two instantly bonded and formed a strong friendship. Hattori admired Genta’s work and, over the years, invited Genta to Japan on many occasions in the 1970s to give inspirational talks to the Seiko design team. There, Genta, a passionate artist who was constantly painting in his spare time, encouraged the designers to look to nature for inspiration – a common theme in Grand Seiko these days – and to think less about the Swiss watch industry.
Dit stuk vind ik het meest openbarend.
Dat samen zet dit stuk hieronder met voorzichtige aannames in een perspectief, we zien geen hommage maar ontwerpen (zoals in design en kunst is dat niet gelimiteerd tot één stuk, maar vaak een stroming), ik vind daarom dat we dit soort horloges, zoals jouw 7009 meer mogen bejubelen;
Leuke Seiko’s.
Het jagen is beloond.
Geniet ervan!!!
Proficiat ![]()
draag hem met plezier