Begon te kriebelen dus NA's

Je kent het wel, je zit al een tijdje naar wat nieuwe dingen te kijken en je hebt eigenlijk wel een favoriet voor ogen, maar op een of andere manier haal je niet de trekker over. Eigenlijk omdat het budgettair technisch niet het juiste moment is, er moet eerst wat verkocht worden.

Maargoed, je bent ‘aan’. De jager is los en het wordt lastig je drang naar iets nieuws te weerstaan. Er wordt van alles geliked, een beetje ‘laag’ geboden op veilingen en cross checks op horloge platformen. Je staat gewoonweg op het punt om iets te kopen.

En dan komt er heel toevallig iets voorbij dat je net via @Tsuyosa hebt leren kennen. Eentje die hij als zijn mooiste Seiko’s bestempeld.

Dus maar gekocht: Seiko 5 Sports Military Style Diver - 4R36

En er kwam een oude Seiko 5 voorbij in een tof jasje. Hij was erg goedkoop dus ik begon met bieden. Helaas waren er op het allerlaatste moment toch anderen die mee deden… Maar goed gaaf exemplaar:

De Seiko 5 Ref. 7009 uit de mid jaren '80

Ben benieuwd :christmas_tree:

61 likes

Leuk die 80s Seiko :ok_hand: Congrats met de incomings.

1 like

Die ouwe is noice!

1 like

2 mooie horloges, veel plezier ermee!!:watch::+1:

1 like

Hoppa, meteen doorpakken. Lekker hoor

Leuke aanwinsten! Vooral die 80’s Seiko, best bijzonder, nooit eerder gezien.

1 like

Nee ik had hem ook nooit eerder gezien. Wel een tof ontwerp zo. Doet ergens aan denken… :wink:

Ik heb hem opgezocht want ik twijfelde aan de authenticiteit, en het is de seiko 5 7009-8370. De mijne duidelijk gepolijst maar dat misstaat hem niet.

2 likes

Gefeliciteerd, draag ze met trots!

1 like

2 likes

Voorlopig doet hij me nergens aan denken en vind ik het een heel origineel ontwerp.

1 like

Toch een beetje Royal Oak stijl, vind je niet?

1 like

Maar misschien zijn 4 schroeven daarvoor toch net te weinig :wink: Best wel een eigen stijl en ook wel een toffe combinatie met deze band.

Leuk man, lekker bezig.
Geniet van je nieuwe aankopen!

1 like

Nee die associatie heb ik niet. Ik vind dat ie echt een eigen gezicht heeft en daarom vind ik 'm heel erg leuk!

1 like

Mooi. Veel plezier ermee

1 like

Gave horloges :ok_hand: veel draagplezier!

1 like

Ik heb even gezocht maar het lijkt zelfs de enige op het forum :face_with_peeking_eye:

Alle 2 mooi eerlijk gezegd :+1:t2:

1 like

Vervelend, die kriebels :sweat_smile:

Mooie NA’s! :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd.:+1:
Deze Seiko’s zien er hartstikke goed uit!!

Hier zal je lang plezier van hebben.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like