Begonnen met horloge tools

Wow dat is prachtig spul!! Die zal heel blij zijn ja!! Mochten er nog spullen over zijn zou ik dat zeker niet erg vinden om mijzelf daar over te ontfermen :crazy_face:

1 like

zoals zovelen :rofl:

de dingen die ik niet meer ga gebruiken hebben reeds een bestemming gekregen en sommige andere dingen zullen tzt op MP of zoiets belanden en een hoop dingen blijven ook gewoon hier omdat er een - wat zal ik zeggen, een behoorlijke, wat denk jij @LVA of @Coosc :rofl: :rofl: :rofl: - verzameling onderhouden dient te worden :rofl:

Gereedschap is nu eenmaal duur, wanneer je dit als hobby kiest dan weet je dat daar een prijskaartje aan vasthangt. Die 17-jarige weet dat ook en had een tijdsbestek van 15 jaar vooropgesteld om in loondienst te gaan en tijd terwijl niet enkel de kneepjes van het vak te leren maar ook het gereedschap bijeen te sparen, veel hobbyisten kunnen er een voorbeeld aan nemen.

3 likes

Intussen al een begin gemaakt aan mijn nieuwe laboratorium :test_tube: :smiling_face_with_three_hearts: mede dankzij @Akrid voor alle hulp en top spullen. En prachtig boek @Petteflet :pray:

10 likes

Dat gaat zeker goed komen daar :smile:. Binnen de kortste keren kun je vergunningen gaan aanvragen om je huis uit te bouwen :joy:

5 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Ik blijf m maar plakken hé. :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: