Bekende HF’er op YouTube?

Misschien al oud nieuws maar ik kwam dit filmpje tegen op YouTube en vroeg me af of dit misschien een HF lid is?


Volgens mij heeft deze man een heel mooie verzameling maar het wordt wel zo knullig in beeld gebracht allemaal, jammer dat ze niet meer laten zien.
De presentator heeft nou ook niet bepaald de gave om de krenten uit de pap te halen maar goed, wel leuk om zo te zien
6 likes

Wat een opener. Precies op tijd :stuck_out_tongue:

Anne is verslaafd, net als wij…

1 like

Nederland…

Gepassioneerd zou ik zeggen :wink:

1 like

Leuk filmpje. Hij maakt wel een referentie naar het horlogeforum dus denk dat hij wel among us is :sunglasses:

1 like

Hier is vermoedelijk nog een HF-er met een review van de HF limited edition Aevig Balaur

1 like

Wordt @Schoen vandaag de dag niet eens meer herkend? :roll_eyes:

Seamaster… MeisterSinger…

2 likes

Mensen die nooit stiekem naar mannenp*rno kijken zullen mij waarschijnlijk niet herkennen nee.

3 likes

“Ten bucks is still ten bucks”

5 likes

Dat wordt een hele vreemde tekening :thinking:

2 likes

Dat kan niet anders dan Han zijn!:laughing:

Hier ook.

1 like

Hoe weet je dat?

1 like

Kijk en luister maar eens goed. Als je je volume helemaal opendraait hoor je zachtjes in de verte de oorverdovende stilte van het Friese niemandsland.

6 likes

@SwedishChef

:laughing:

2 likes

Ik vroeg me al af waarom ik opeens een explosie aan extra abonnees op YT kreeg. Dit verklaart een hoop.

2 likes

Nu het hele filmpje gezien Anne heeft een mooie verzameling. Wel een leuk filmpje de uitwerking en de vragen van de interviewer konden beter vond ik.

Ja precies komt eindelijk een leuk horloge in beeld (de seamaster) wordt het vanuit een onmogelijke hoek gefilmd…

De geïnterviewde lijkt me serieus een leuke vent om gezellig mee over horloges te kletsen.

Ik zag een verzameling die met passie bij elkaar was verzameld. Geen R-merk, geen opmerking over aanschafprijs of eventuele waardestijging. Heerlijk, gewoon kopen wat je leuk vind en waar je blij van wordt, ongeacht merk of prijs. (Skx, seamaster en meistersinger)

Jammer alleen van de interviewer (en cameraman). Aan de andere kant snap ik ook wel dat de doelgroep waarschijnlijk de doorsnee hollander is.