Bekende personen en hun horloges - Deel II

Kan best zijn. Maar op deze foto draagt hij een breitling. De band is gepolijst, en heeft 3 tussenlinks inplaats van 4. Zoom maar eens in op de band. Overigens zijn jou foto’s van brad 20 jaar oud en die van in de auto meer recent. Zie de rimpels in zijn gezicht. :grinning::v:

1 like

Vind de Autavia zeker cooler dan de Breitling. :sunglasses: Maar denk toch ook die laatste. :thinking:

1 like

Denk nu Breitling :innocent:

afbeelding afbeelding

Semi- Offtopic: van het weekend Bullet Train gezien….heerlijk! Wat een acteur, Brad Pitt…:raised_hands:

6 likes

Overloper… :crazy_face:

Groeten
Rutger

Ja, leuk is die, he?! :+1: Mijn vrouw vond het een vreselijk stomme film, trouwens. :roll_eyes: :grin:

1 like

Horloge-technisch de betere keuze…imho…

Ik vond hem ook erg vermakelijk. Daar draagt McPitt trouwens ook een mooie Breitling: Breitling Only Deel V

1 like

Legerstafchef Mark Milley verwacht dat het in 2023 niets wordt qua winnen voor Oekraine, maar welk horloge draagt hij?

Stormy Daniels, ja die.
Maar welk horloge? En was het een cadeau?

Een of andere smartwatch zo te zien…

Bovenste knop om door menu te draaien…onderste om terug te gaan oid…

Garmin?

1 like

In navolging van Edmund Hillary zou ik een Explorer adviseren…

3 likes

De meeste zoomen nu ook echt in op alleen het horloge :rofl:

4 likes

Als je bij dit formaat nog moet zoomen adviseer ik

https://www.specsavers.nl/?gclid=EAIaIQobChMI84zinbmI_gIVZo9oCR05ogwsEAAYASAAEgIYXvD_BwE&gclsrc=aw.ds

4 likes

Welk horloge? :joy:

2 likes

@RickyG6 is maar een 28mm denk ik hoor dus zo gek is inzoomen niet :innocent:

2 likes

Is nou haar horloge zo klein of…:thinking:

Inderdaad:

1 like

Denk het ook. En die vent rechts ziet er ook niet best uit.

Gemiste kans van de reporter.
Toen de ‘sustainability’ ter sprake kwam had hij kunnen informeren of dat horloge solar powered was of andere oplaadbaar.
Wel een leuke combi trouwens, US Army en sustainability :thinking:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Bekende personen en hun horloges - Deel II (Deel 2).