Breitling Only Deel V

Heb er een rubberen band bij. Net zo blauw als de sub dials, dat zal hem ook al iets ingetogener maken. Maar voor nu vind ik het nog wel lekker zo :grin:

1 like

Gelukkig hoeft het maar eens in de 2 jaar maar dan nog.

Zou mooi zijn als ze dat bij Breitling ook kunnen doen. Ten minste als ze voor behoud van de garantie idd dat alleen doen.

Vandaag yellow mellow :wink:

22 likes

Ik ook.

22 likes


Gister Bullet Train gezien, waar deze Breitling mooi in beeld komt. Mooi model die je niet zo vaak ziet. :ok_hand:t2:

16 likes

Omg…als ik zolang moet wachten…dat kan toch niet…grr…hopelijk niet…dealer mailde mij nog dat Breitling vlug is met een nieuw uurwerk…omg…pff…hopeloos…

1 like

Waarom zit ik dit nou weer te kijken op YouTube? :see_no_evil:
Zo waanzinnig mooi deze 2 :drooling_face:

23 likes

Ik vind die groene ook erg mooi. Ben alleen erg benieuwd hoe het er na een paar jaar uitziet

1 like

Dat is wel een nadeel van brons ja , maar als het goed is kun je het prima weer netjes krijgen :thinking:

Ik vind het toch wel wat spannend. Liever eerst nog even een jaar wachten om dan foto’s te bekijken van anderen

Maar hij is wel echt heel mooi

1 like

Ja echt , die bruine wijzerplaat is ook prachtig maar die groene :star_struck:

1 like

Vind ik toch vreemd, elk jaar…
Pakkingen blijven toch gewoon langer dan een jaar goed, waarom dan elk jaar controle om garantie te behouden ?

21 likes

Vandaag van Rubber naar staal :smiling_face_with_three_hearts: met dank aan van Willegen Den Haag.

24 likes

Hoe valt deze op de pols? Ik heb zelf een 17,5cm pols en ik verwacht dat deze net ff te groot is voor mij. Lug to lug zou net aan kunnen maar qua breedte…

Deze is lekker zeg. De nieuwe 45mm Avenger met GMT. Hebbuh hebbuh hebbuh

14 likes

Die is echt mooi…

Ok, die is echt super! Ja zeker hebbuh! ff doorsparen, horloge potje gaat de goede kant op maar gaat nog wel ff duren :see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Nee twee jaar. De B01 heeft in de basis 5 jaar garantie dus 2 keer een waterdichtheidstest laten doen. Mijn horloge is wel al 3x terug geweest voor enkele defecten. Dus in mijn geval was het wat ingewikkelder maar in principe moet je hem dus twee keer afgeven bij Breitling voor een maintenance service ter behoud van de garantie. Wel is dit voor rekening van Breitling zelf (niet zoals bij auto’s voor rekening van de eigenaar.).

3 likes