Breitling Only Deel V

Ik ? Nee hoor :innocent:

1 like


:blush::+1:

32 likes

Vandaag is mijn Breitling canvas strap binnen gekomen. Wat zit deze toch veeeel lekkerder dan de Ti bracelet. Voor de allerleerste keer ook zelf met de Breitling strap tool aan de slag gegaan. Dat was best nog wel een klusje vond ik. Blij met resultaat :slight_smile:

Iemand nog een tip hoe de strap tool te wurmen tussen kast en strap?! Of heeft een informatie filmpje?

16 likes

Mooi, een klassieker met een dag-datum. 1 van de weinige :+1:

1 like

Prachtig, een Chronomat met twee UTC modules. Nog nooit gezien :slight_smile:

1 like

Fijne band inderdaad! Ook één van de favorieten hier.

Ik duw altijd de band iets opzij, dan kan de tool er zo tussen. Ik heb zelf een Bergeon tool, die is vrij dun.

1 like

Goedemorgen. Navi op leer :+1:

30 likes

Goedemiddag ben hier nieuwe maar heb al paar winkels geweest en een zegt zoveel en ander weer anders daar om ben ik verzuchting met kopen

Ik denk dat je het beste contact op kunt nemen met een Breitling Service Center (zoals Paul van Zeeland in Velp) en vragen of zij iets voor je kunnen betekenen. Zij zullen waarschijnlijk wel een andere wijzerplaat voor je kunnen bestellen.

1 like

Waanzinnig mooie Breitling en icm deze band nòg mooier

1 like

Oef. Heerlijk!

1 like

Is Paul van Zeeland nog steeds een officieel Breitling Service Center ?

Nope! Die zijn de complete relatie met Breitling kwijt.

Al denk ik wel dat hun wat voor je zouden kunnen betekenen op Breitling gebied. De kennis zit daar wel bij de horlogemakers.

Ik dacht het al, zijn ook al een tijd geen AD meer.

Ging in het geval hierboven over een wijzerplaat, die zal hij niet geleverd krijgen lijkt me. ( post HorloG )

( Ik stelde de vraag in z’n algemeen, ik heb geen Breitling te repareren … )

Ze zijn zeker nog Breitling Service Center, alleen geen AD meer (ja, dat kan, ze mogen alles servicen behalve de B01)

2 likes

Had ik gezien, laatste certificaat is 10 jaar oud…
Er is veel veranderd bij Breitling de laatste tijd, ook het Service Center in Lijnden is niet meer van Koster, dus het lijkt mij dan vreemd dat Paul van Zeeland nog steeds officieel Service Center is.
Maar goed, het maakt mij verder ook niet uit…

Het nog op de website hebben staan is iets anders dan het nog zijn. Wat ik gehoord heb is er iets gebeurt tussen hun en Breitling en daarom is de relatie onderling over. Maar daar weet ik verder ook het fijne niet van. Ze kunnen misschien nog wel Breitling servicen maar aan onderdelen komen is ook weer zoiets.

1 like

Ja dacht eens wat anders :joy:

1 like

Alles digitaal vandaag :wink: Werkse.

18 likes

Loopt ie COSC op 24 uur…?