Breitling Only Deel V

Hoe kom je aan de strap tool van breitling ?

Deze lijkt me speciaal…van welk jaar ?

Die kun je voor 25 euro bij je bestelling van een strap toevoegen als je deze strap op Breitling.com bestelt. Het mooie stoffen hoesje krijg je er dan gratis bij.

1 like

Hi…heb deze…AB0137241L1A

18 likes

27 likes

Met een paar seconden per jaar afwijking ruim binnen COSC :wink:

2 likes

Heb ook nog een blauwe uit 1980 en deze nu een maand maar utc had ik al :joy: maar de blauwe even wat anders mee doen

Komt net van Breitling om voor behoud van garantie het horloge af te geven voor een waterdichtheidstest. Wetende dat er een lange wachtijd is maar toen er 14 weken werd gezegd was ik toch wel teleurgesteld. Dacht redelijk optijd te zijn maar nu zal ik het dan toch waarschijnlijk niet naar mijn diplomaceremonie kunnen dragen 🥲. Hopen maar dat die 14 weken voor een grote beurt blijkt en dit toch mee gaat zitten.

1 like

Maar is dit iets wat je ieder jaar wilt doen? Ik zou het toch niet tof vinden m’n horloge 14wk kwijt te zijn voor iets wat nog geen 5 minuten kost. :sweat_smile:

Die van mij gaat perfect :call_me_hand::champagne:

2 likes

Bij Pertijs doen ze het in het winkel.

1 like

Jaja, dat is het betere werk die B50 :crazy_face::grinning::+1:

1 like


Nog steeds blij met m’n vingerafdrukkenmagneet! (wat in het donker niet opvalt)

21 likes

Mooie zwart leren Breitling bandje zou hem ook geweldig staan denk ik zo

Heb er een rubberen band bij. Net zo blauw als de sub dials, dat zal hem ook al iets ingetogener maken. Maar voor nu vind ik het nog wel lekker zo :grin:

1 like

Gelukkig hoeft het maar eens in de 2 jaar maar dan nog.

Zou mooi zijn als ze dat bij Breitling ook kunnen doen. Ten minste als ze voor behoud van de garantie idd dat alleen doen.

Vandaag yellow mellow :wink:

22 likes

Ik ook.

22 likes


Gister Bullet Train gezien, waar deze Breitling mooi in beeld komt. Mooi model die je niet zo vaak ziet. :ok_hand:t2:

16 likes