Bekende personen en hun horloges - Deel II

Vroeger waren deze klassieke formaten natuurlijk de standaard. Persoonlijk vind ik het erg mooi, vooral bij een dress watch.

1 like

Voor die centjes had hij een deel van zijn volk te vreten kunnen geven. Helaas was het net zo’n zak als al die andere dictators…

3 likes

Zat langs de Bingo op sbs te zappen. Presentator Jan Versteegh had een opvallende blauwe duiker om. Even opgesnord. Een Edox skydiver.
Best een aparte keuze. Jammer dat het een quartz is.


20201107_215319

3 likes

Zat er inderdaad ook naar te kijken en vroeg het me ook af. :grin:
Als ik jouw plaatje vergelijk klopt de tekst op de dial volgens mij niet…

Is niet dezelfde nee, maar wel een Edox.
Ik ben geen fan. Ik haat Lingo ook.

2 likes

Iemand een idee wat voor horloge Jan Smit vanavond bij The Voice droeg??

2 likes

Ronnie met een casio’tje vandaag

17 likes

Patek Philippe Ellips?

8 likes

Daar was ik dus ook benieuwd naar… steeds zitten loeren, maar kon het niet zien. Hij is wel liefhebber begreep ik.

1 like

Is dit ook in zon filmstudio cabine? Net als die instagrammers die pas betrapt waren.

Idd. Vorig seizoen en tot voor kort had hij overigens altijd een IWC Pilot Mk. XIII Flieger om de pols.

Ali Carter zag ik afgelopen week met een IWC Pilot Spitfire.

5 likes

En daarvoor de jlc reverso!

Meerdere rechthoekige horloges ook in de snooker (wilson en murphy met cartier tank), zou minder storend zijn.

Ik denk dat ali carter ook een patek philippe aquanaut heeft.

1 like

Ja idd de JLC van ROS kan ik mij ook herinneren.

Bingham altijd met een Rolex…zo ook Dave Gilbert. En Marco Fu met z’n eigen ontwerp. God dat was een afzichelijk ding zeg. :rofl:

Ps heb mij wel eens afgevraagd…de sluiting van een horloge kan best eens (kleine en wellicht niet duidelijk zichtbare) schade aan de green baize veroorzaken. We weten hoe extreem dun dat kleed is. Dat World Snooker nog geen verbod op het dragen van horloges heeft ingesteld. Enfin…zomaar een gedachte. :wink:

2 likes

Voor de liefhebbers:

:face_vomiting:

1 like

Plus, Jantje heeft dikke knaken

1 en 1 is 2

Ja jantje heb wel wat miljoenen. Hard gewerkt ook.

1 like

Ik ga er wel vanuit!

Ik denk alleen niet dat Jan zo hard flext als bv een Ali B of Lil’ Kleine.
Zou ook zomaar iets weinig exotisch kunnen zijn.
Zat zelf ook al te kijken.

1 like

Dit horloge? Als het een liefhebber is dan zie ik het vast verkeerd, want dit lijkt wel zo’n Armani logo

1 like

Want ?

1 like