Wie?!
Was hij niet recent voorgedragen als partner bij een van de big five advocatenkantoren aan de Zuidas?
Lijkt me trouwens een Hublot spirit of Big Bang?
Ziet er uit als een slimme gozer. Wat doet ie om zijn horloges te verdienen? Is hij chirurg, beleggingsadviseur?
Ik zat ook al te kijken maar heb zo mijn twijfels bij de bandaanzet, volgens mij is er of sprake van een aftermarket strap of is heel het horloge net zo nep als Selma Omari. De band mist namelijk de verhoging in het midden en lijkt niet goed aan te sluiten.
Denk het niet want het aantal schroeven aan de zijkant van de case klopt niet het zijn er drie per kant ipv. twee bij een echte RM.
Hij zal je hoogstens kunnen adviseren te belegen in een van die goedkope astos horloges van hem.
En die spirit of Big Bang is al een slap aftreksel van Richard Mille, ik dacht eigenlijk dat dat de discussie was. Dus nu is het nep van een slap aftreksel ook nog.
Astos? Kun je dat eten?
Zou het persoonlijk niet aanbevelen maar doe wat je niet laten kunt.
Die onderste is geen Ellipse
Luxe horloges met een sportief gevoel lees ik op de site. Als je een horloge van €90 blijft er natuurlijk geld over voor een privé jet
Lmfao
En een flinke dosis drugs aan zijn pupillen te zien.
Voor een foto in een fake privé jet!
Het is oprecht vermakelijk om het verhaal en de historie te lezen van dat merk.
Heerlijk ook dat ze het horloge op één van de foto’s het horloge onderste boven dragen.
Inderdaad, ook leuk dat de eerste alinea al eindigt met een fout.
En daarom zijn het mooie pakken die hij draagt?
Hij is blijven hangen in de 80’s en hij wil nog steeds pakken met een wijde boxy fit met te wijde pijpen en te veel schoudervulling.
Hij vind dat mooi… dus Brioni maakt t wel voor hem.
Het zou ook nog kunnen dat Brioni er geen reet mee te maken heeft en alleen de stof aanlevert.
Wat dan wel?
Dit is toch van die Joey Bravo met z’n Lamborghini Huracan?