Bekende personen en hun horloges - Deel II

Ik weet niet welke schele Harry deze foto heeft vergeleken, maar die heeft er geen verstand van. Het is duidelijk dat dit een octagonal is, wss referentie 3853.

2 likes

Ik zal het hem wel even vragen :+1:t2:

Wat is een dubbele registratie?

Heeft ermee te maken dat de auto uit het buitenland geimporteerd wordt, en zo een torenhoge bpm wordt ontweken. Vaak gebeurd dit door de auto in te voeren met schade die makkelijk te repareren is zoals een kapote bumper. (Soms wordt deze schade zelfs expres aangebracht) Daardoor is de bpm laag omdat de auto officieel de weg niet op mag. Vervolgens wordt de auto opgeknapt goedgekeurd bij de RDW, en mag de auto alsnog de weg op. Mobicep heeft dit bijvoorbeeld ook gedaan met zijn Rolls Royce Phantom die hij uit het midden heeft geïmporteerd.

Je hebt ook kerels die voor Insta de sedan van hun opa lenen en dan plaatjes gaan schieten van hun sluiting :sweat_smile:

8 likes

Bedoel je hier iemand specifiek mee?

Ohja ik zie het. Hele andere kast vorm.

Hij heeft toch een Rolls-Royce Dawn en een Rolls-Royce Cullinan?
Die laatste is bij VDM cars gekocht voor 700.000 euro

1 like

Excuus ik bedoelde de dawn, ik was in de veronderstelling dat het een phantom betrof maar was in de war met Joel Beukers.

Het gaat om deze bolide.

1 like

Best wagenpark wel :sunglasses::+1:

1 like

Zeker waar, stijlvol en smaakvol is anders.
Mijn keuze voor dat bedrag zou zijn: een Aston Martin db11, Bentley Mulsane, porsche 911 targa, ferrari 488 pista.

1 like

Goeie smaak! Beter dan die pauperbakken hier boven. Gelukkig hoef ik niet van die lastige keuzes te maken :sweat_smile:

1 like

Ondanks dat dit een legende is maar ligt het aan mij of ziet zo’n klein horloge (op enorme pols waarschijnlijk) er niet uit.

Gelukkig niet zo erg als die patek philippe van mr. Trump hier boven (loopt de hand nog net niet blauw aan) Biden heeft dan betere smaak.

Vroeger waren deze klassieke formaten natuurlijk de standaard. Persoonlijk vind ik het erg mooi, vooral bij een dress watch.

1 like

Voor die centjes had hij een deel van zijn volk te vreten kunnen geven. Helaas was het net zo’n zak als al die andere dictators…

3 likes

Zat langs de Bingo op sbs te zappen. Presentator Jan Versteegh had een opvallende blauwe duiker om. Even opgesnord. Een Edox skydiver.
Best een aparte keuze. Jammer dat het een quartz is.


20201107_215319

3 likes

Zat er inderdaad ook naar te kijken en vroeg het me ook af. :grin:
Als ik jouw plaatje vergelijk klopt de tekst op de dial volgens mij niet…

Is niet dezelfde nee, maar wel een Edox.
Ik ben geen fan. Ik haat Lingo ook.

2 likes

Iemand een idee wat voor horloge Jan Smit vanavond bij The Voice droeg??

2 likes

Ronnie met een casio’tje vandaag

17 likes