Één van de beste boxers ooit (buiten de ring zeker de grootste). De iconische Muhammad Ali, met om zijn pols een andere icoon; de Cartier Tank.
.Hahahahaha die is leuk
Wat maar weer illustreert dat smaak niet te koop is en dat prijs niks zegt of iets mooi is.
Ik kan er in een plakpak van de WE met schoenen met spekzolen beter uitzien dan Trump met zijn pakken van drie maten te groot…
Dat doet me denken aan een uitspraak van Dolly Parton: “People understimate how expensive its is to look this cheap!”
Hahaha ik denk echt niet dat jij zit te wachten op een ribbroek, geruiten hemd met wollen debardeur van @W.E! En dan hou ik de schoenen even buiten beschouwing!
Dat komt omdat er een kogelwerend vest onder zit.
Denk na !
Nee en nee.
Zelfs over zijn pakken liegt die engerd. Hij zal heus wel ergens in een verleden een pak van Brioni hebben gehad, maar niet deze hangzakmeuk van hem.
Die te grote pakken zijn raar genoeg nog redelijk standaard in de US.
Ik zit (of beter zat gezien de corona perikelen) voor mijn werk nog wel eens met Amerikanen in meetings waarbij je ook dacht "hoe kun je dit kopen echt?! En hoe kan het dat je vrouw je niet tegenhoudt zo de deur uit te gaan.
Ik zie het in Nederland ook weleens. Maar een Amerikaanse snit valt inderdaad veel groter voor het oog.
Dan droeg ie dat kogelwerend vest tien jaar geleden ook al zeker?
En heeft ook een kogelwerende broek?
En Obama en Biden droegen dat niet toen zijn in het Witte huis zaten?
Kan hoor, maar het kan ook zijn dat Trump gewoon een pak draagt wat zijn vetzucht verhult…
Edit: als het niet door mij herkende ironie was dan bij voorbaat mea culpa
Hee is dat James Brown achter hem?
Ff lichtelijk offtopic:
Trump tegen Biden: “If i loose i’ll leave this country!”
Biden: “Well, Bi den”
Wat??!!??
Bestaan er pakken van 50.000 euro ?
Toen ik dit zag, dacht ik dat moet wel goed komen op mijn pols
Elk vest zou kogelvrij moeten zijn. Je hebt niets aan kogels in je vest.
Dat bedoel ik. Obama droeg een kogelvrij vest en toch zag zijn pak er uit alsof het de juiste maat was…
Waarom zou je op zijn insta story kijken?!
Goeie vraag, meestal kijk ik er zo nu en dan op om te zien hoe hij zijn best doet om inspirerend en echt te zijn, om er vervolgens achter te komen dat het hem nog steeds niet lukt, en het nog steeds een waardeloze nepper is. Goed vermaak op z’n tijd.