Bekende personen en hun horloges - Deel II

Een korte docu over de horloges van Poetin

5 likes

Die ga ik uit principe niet kijken, die man mag incl zijn collectie zo snel mogelijk in een luchtdichte kluis opgeborgen worden.

18 likes

Het is juist een anti corruptie video om te onthullen dat hij zijn horloges onmogelijk met zijn salaris kan betalen…

2 likes

Ah ok…dan zal ik het overwegen :wink:

Prins William met zijn Seamaster

15 likes

Welk horloge draagt de ex van @Myspeedyworld hier?

2 likes

Een heel klein onderbroekje?

1 like

Kelly Rowland en haar TW Steel. Hoe kan het ook anders als ambassadrice zijnde.

3 likes

Volgens mij een zakhorloge

1 like

Heb niets met het hele koningshuis gebeuren. Maar dit vind ik toch wel stoer, gewoon je ouwe trouwe seamaster om doen. Deze man kan qua budget en netwerk waarschijnlijk alle horloges ter wereld kiezen, maar deze James Bond seamaster it is.

3 likes

Emotionele waarde. Heeft hij van zijn moeder gekregen.

8 likes

Kijk zo kan het ook, hij heeft zich allang waard gemaakt. Heeft gewoon een horloge voor de tijd om, wat voor naampje er op staat boeit hem niet. Ik geef hem een pluim, schijt aan wat anderen denken :+1: :+1:

Is niet z’n enigste he :sweat_smile:

1 like

Alleen maar leuk om te zien dat hij dat belangrijker lijkt te vinden dan flexen met een of ander exclusief model.

3 likes

Klopt hij heeft ook nog een Invicta maar die vind hij wat zwaar en een Timex ook een leuk horloge :wink:

Deze opmerking, en dus ook deze pluim zijn wel helemaal diametraal tegenovergesteld aan wat je zelf hier dagelijks laat zien Ferry.

Dit ter bevestiging van bovenstaande.

1 like

Dat is niet helemaal waar, heb ook gewoon horloges van een paar tientjes en die laat ik ook gewoon zien. Maar ik bedoelde vooral, dat ook al heb je veel geld je dat niet altijd hoeft te uitten met een horloge. Heb zelf vrienden die geen horloge dragen maar genoeg geld hebben en dat is nog maar een understament. Ik ben gewoon een horloge liefhebber maar dat betekent niet dat als je een bekend iemand bent je dat ook moet zijn. Maar ben je bekend en ook een horlogeliefhebber laat dan maar gewoon jou favoriet zien :wink:

Harry (met een Ex II) heeft qua outfit de smaak van pa:

misschien moeten we allemaal aan de camouflagepakken om veilig een Rolex te kunnen dragen :thinking:

8 likes

Hij heeft geen kleren aan op deze foto :nerd_face:

6 likes

Hublot ref. 647.OX.1138.RX

3 likes