Bekende personen en hun horloges - Deel II

Klopt hij heeft ook nog een Invicta maar die vind hij wat zwaar en een Timex ook een leuk horloge :wink:

Deze opmerking, en dus ook deze pluim zijn wel helemaal diametraal tegenovergesteld aan wat je zelf hier dagelijks laat zien Ferry.

Dit ter bevestiging van bovenstaande.

1 like

Dat is niet helemaal waar, heb ook gewoon horloges van een paar tientjes en die laat ik ook gewoon zien. Maar ik bedoelde vooral, dat ook al heb je veel geld je dat niet altijd hoeft te uitten met een horloge. Heb zelf vrienden die geen horloge dragen maar genoeg geld hebben en dat is nog maar een understament. Ik ben gewoon een horloge liefhebber maar dat betekent niet dat als je een bekend iemand bent je dat ook moet zijn. Maar ben je bekend en ook een horlogeliefhebber laat dan maar gewoon jou favoriet zien :wink:

Harry (met een Ex II) heeft qua outfit de smaak van pa:

misschien moeten we allemaal aan de camouflagepakken om veilig een Rolex te kunnen dragen :thinking:

8 likes

Hij heeft geen kleren aan op deze foto :nerd_face:

6 likes

Hublot ref. 647.OX.1138.RX

3 likes

Deze zat toen nog om de pols van een kritisch tegenstander, maar iedereen heeft het alleen maar over het horloge.

4 likes

Robert Downey jr. op het Telluride Film Festival.

8 likes

Mathieu lijkt hier een WG DayDate te dragen, of heb ik het mis?

4 likes

Lijkt wel die warme gloed te hebben. Hij draagt sinds een jaar of 2 Rolex. Daarvoor voornamelijk Bell&Ross

Tony Robbins met een Richard Mille, zo te zien.

3 likes

Vond dit destijds een heel intrigerende docu…
https://www.netflix.com/nl/title/80102204?s=i&trkid=13747225&vlang=nl&clip=80116384

2 likes

Ja is een mooi kijkje achter de schermen bij Tony :+1:t2:

1 like

jazeker en hoe je zo’n hele groep in beweging krijgt.

1 like

Hij is wel een eindbaas in zijn vak. En als je dat lang genoeg doet zoals hij, heb je zomaar een Richard Mille om de pols :smiley:

Ik vind het grappig om te zien dat ik 60% van de “bekende” personen niet ken :sunglasses:

10 likes

Wat draagt George Michael hier jongens… ???

2 likes

Een zwart jasje lijkt het wel. Of is het een overhemd?

6 likes

Droeg.

7 likes

Rafael Grossi, Milgauss

1 like