Bekende personen en hun horloges - Deel II

Lijkt toch echt wel op het design van RM. :see_no_evil:

1 like

Ik denk het ook.

2 likes

Ja een RM. Wel, zo te zien, een redelijk platte, die vind ik nog wel gaaf stiekem… Ben 2x in die winkel geweest overigens.
Lag weinig leuks in de vitrine op horlogegebied toen.

1 like

Ik ben op Appelpop, Guus Meeuwis met een Cartier Santos

10 likes

Prachtig koppel…horloges.

En het paar Naessens mag er ook zijn hoor!:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik weet dat Putin een 1815 updown heeft, alsmede een Chronomètre Bleu. De man heeft wat dat betreft wel smaak.

Een korte docu over de horloges van Poetin

5 likes

Die ga ik uit principe niet kijken, die man mag incl zijn collectie zo snel mogelijk in een luchtdichte kluis opgeborgen worden.

18 likes

Het is juist een anti corruptie video om te onthullen dat hij zijn horloges onmogelijk met zijn salaris kan betalen…

2 likes

Ah ok…dan zal ik het overwegen :wink:

Prins William met zijn Seamaster

15 likes

Welk horloge draagt de ex van @Myspeedyworld hier?

2 likes

Een heel klein onderbroekje?

1 like

Kelly Rowland en haar TW Steel. Hoe kan het ook anders als ambassadrice zijnde.

3 likes

Volgens mij een zakhorloge

1 like

Heb niets met het hele koningshuis gebeuren. Maar dit vind ik toch wel stoer, gewoon je ouwe trouwe seamaster om doen. Deze man kan qua budget en netwerk waarschijnlijk alle horloges ter wereld kiezen, maar deze James Bond seamaster it is.

3 likes

Emotionele waarde. Heeft hij van zijn moeder gekregen.

8 likes

Kijk zo kan het ook, hij heeft zich allang waard gemaakt. Heeft gewoon een horloge voor de tijd om, wat voor naampje er op staat boeit hem niet. Ik geef hem een pluim, schijt aan wat anderen denken :+1: :+1:

Is niet z’n enigste he :sweat_smile:

1 like

Alleen maar leuk om te zien dat hij dat belangrijker lijkt te vinden dan flexen met een of ander exclusief model.

3 likes