Lijkt toch echt wel op het design van RM.
Ik denk het ook.
Ja een RM. Wel, zo te zien, een redelijk platte, die vind ik nog wel gaaf stiekem… Ben 2x in die winkel geweest overigens.
Lag weinig leuks in de vitrine op horlogegebied toen.
Prachtig koppel…horloges.
En het paar Naessens mag er ook zijn hoor!
Ik weet dat Putin een 1815 updown heeft, alsmede een Chronomètre Bleu. De man heeft wat dat betreft wel smaak.
Die ga ik uit principe niet kijken, die man mag incl zijn collectie zo snel mogelijk in een luchtdichte kluis opgeborgen worden.
Het is juist een anti corruptie video om te onthullen dat hij zijn horloges onmogelijk met zijn salaris kan betalen…
Ah ok…dan zal ik het overwegen
Een heel klein onderbroekje?
Volgens mij een zakhorloge
Heb niets met het hele koningshuis gebeuren. Maar dit vind ik toch wel stoer, gewoon je ouwe trouwe seamaster om doen. Deze man kan qua budget en netwerk waarschijnlijk alle horloges ter wereld kiezen, maar deze James Bond seamaster it is.
Emotionele waarde. Heeft hij van zijn moeder gekregen.
Kijk zo kan het ook, hij heeft zich allang waard gemaakt. Heeft gewoon een horloge voor de tijd om, wat voor naampje er op staat boeit hem niet. Ik geef hem een pluim, schijt aan wat anderen denken
Is niet z’n enigste he
Alleen maar leuk om te zien dat hij dat belangrijker lijkt te vinden dan flexen met een of ander exclusief model.